ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در آیفون 7 رنگ «خاکستری فضایی» جای خود را به «آبی تیره» خواهد داد [شایعه]

به تازگی شایعه ای از سوی منابع چینی انتشار یافته که مدعی شده اند آیفون 7 به همراه رنگ آبی تیره ای عرضه می گردد؛ رنگی که در نقش جایگزینی برای رنگ «خاکستری فضایی» فعلی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

به تازگی شایعه ای از سوی منابع چینی انتشار یافته که مدعی شده اند آیفون 7 به همراه رنگ آبی تیره ای عرضه می گردد؛ رنگی که در نقش جایگزینی برای رنگ «خاکستری فضایی» فعلی ظاهر خواهد شد.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara که شهرت خاصی در دنبال کردن اخبار مربوط به اپل دارد، اخیراً به نقل از منابعی چینی که نام شان فاش نشده گفته آیفون جدید اهالی کوپرتینو با رنگ های نقره ای، طلایی، رز طلایی و رنگ جدید «آبی تیره» (لاجوردی تیره) به دست مشتریان خواهد رسید. مضاف بر این گفته می شود که احتمالاً اپل دیگر آیفونی با رنگ «خاکستری فضایی»، که برای اولین بار در سال 2013 و در آیفون 5 اس مورد استفاده قرار گرفته بود عرضه نمی کند.

وب سایت Mac Otakara سابقه خوبی در ارائه زودهنگام اطلاعات مربوط به محصولات اپل دارد، اما از آن جایی که حداقل فعلاً هیچ مدرک موثقی در این زمینه وجود ندارد شاید بد نباشد با عینک تردید به آن نگاه کنیم. توجه داشته باشید که تصویر بالا حقیقی نبوده و صرفاً برای آشنایی با رنگ مورد اشاره تدارک دیده شده است.

در بخش دیگری از مقاله اخیر به نقل از همان منابع گفته شده که آیفون 7 از همان شیشه ای برای نمایشگر استفاده می کند که در مدل های نسل فعلی هم دیده ایم. بنابر آخرین شایعات، آیفون 7 اپل طراحی مشابه آیفون 6 و آیفون 6 اس خواهد داشت و با سخت افزار ارتقایافته مانند چیپست A10 و فضای داخلی 256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. منابع دیگر نیز گفته اند آیفون 7 به دوربین دوگانه و حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز است.

Apple-iPhone-7-Deep-Blue

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    یعنی رنگی که سامسونگ توی اس6 استفاده کرد ؟

    • sajjad
      sajjad | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

      like

  • Mahdi Bouzarjomehri
    Mahdi Bouzarjomehri | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    کو عکس؟

مطالب پیشنهادی