ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا: Moto Z جایگزینی برای Moto X نخواهد بود

پنجشنبه شب بالاخره موتورولا از دو تلفن همراه جدید خود موسوم به Moto Z و Moto Z Force پرده برداشت، موبایل هایی که تا کنون تصور می شد جایگزین سری Moto X خواهند بود. امروز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

پنجشنبه شب بالاخره موتورولا از دو تلفن همراه جدید خود موسوم به Moto Z و Moto Z Force پرده برداشت، موبایل هایی که تا کنون تصور می شد جایگزین سری Moto X خواهند بود.

امروز ولی موتورولا با ارائه بیانیه ای، خبر می دهد که این موضوع حقیقت نداشته و کاربران طرفدار این برند همچنان می توانند در انتظار موبایل های پرچمدار خانواده Moto X باشند. شرکت مورد اشاره در بیانیه خود می نویسد:

Moto X زنده و سرحال است. در حقیقت، Moto X Force به تازگی در برخی بازارها در سراسر جهان عرضه شده است. Moto X و Moto Z هر کدام ویژگی هایی عالی دارند، اما تجربه ای متفاوت ارائه می دهند که مجموعه محصولات ما را به شکل کامل تری در اختیار کاربرانی که به دنبال نیازهای خاص خود هستند، قرار می دهند. کاربران تکنولوژیک تری که به دنبال یافتن تجربه ای نو در دنیای تلفن های هوشمند هستند، می توانند به سراغ Moto Z و Moto Modهایش بروند.

موتورولا در سال های اخیر با توسعه محصولات سری Moto X و قرار دهی اندروید تقریباً خالص و ارائه زودهنگام بروز رسانی های نرم افزاری این سیستم عامل، احترام بسیاری کسب کرده است و چندان منطقی به نظر نمی رسید اگر این سازنده، توسعه محصول محبوب خود را متوقف می کرد. در هر حال ولی باید قبول کرد که موتورولا قمار تازه ای را با Moto Z آغاز کرده است و Moto X دیگر در مرکز توجه این کمپانی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی