ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات: کاهش تعرفه اینترنت در جلسه امشب کمیسیون تنظیم مقررات بررسی می شود

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان پس از نشست ویژه ی بررسی شبکه ی ملی اطلاعات در شرکت زیرساخت از تلاش این وزارتخانه برای کاهش تعرفه های اینترنت با مکانیسمی مشخص خبر داده و ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان پس از نشست ویژه ی بررسی شبکه ی ملی اطلاعات در شرکت زیرساخت از تلاش این وزارتخانه برای کاهش تعرفه های اینترنت با مکانیسمی مشخص خبر داده و گفته است این موضوع به تصمیم گیری امشب کمیسیون تنظیم مقررات بستگی دارد. ولی بار دیگر تأکید کرده است این کاهش تعرفه کمتر از ۱۵ درصدی که قبلاً قول آن به کاربران داده شده نیست. واعظی افزوده است: «این تعرفه های جدید می تواند بازار استفاده از محتوای داخلی تحت عنوان شبکه ی ملی اطلاعات را گسترش دهد».

وی با اشاره به تلاش های سازمان تنظیم مقررات گفته است: «کار ها در بخش امنیت شبکه ی ملی اطلاعات برای تأمین امنیت ارتباطات در این شبکه در حال پیگیری است. سازمان فناوری اطلاعات نیز در بخش خدماتی که باید در شبکه ی ملی اطلاعات ارائه شود فعالیت های گسترده ای انجام داده است. امیدوار هستم بر اساس برنامه ی شبکه ی ملی اطلاعات، تا اواسط امسال فاز اول شبکه ی ملی اطلاعات راه اندازی و سرویس های جدیدی در این قالب به مردم ارائه شود».

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص پیوست فرهنگی شبکه ی ملی اطلاعات نیز اظهار داشته: «مدت هاست که روی پیوست فرهنگی شبکه ی ملی اطلاعات کار شده و اکنون نیز سازمان تنظیم مقررات روی این موضوع کار می کند. امیدواریم در زمان رونمایی از شبکه ی ملی اطلاعات در اواسط امسال، پیوست های فرهنگی و امنیت این شبکه نیز ارائه شود. وزیر ارتباطات اظهار داشته است: «در اولین فرصت کل اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی گزارش خواهد شد».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • فرید
    فرید | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    ما که اینترنتمونو عوض کردیم خیلی هم راضی هستم سرعت بسیار بالا و قیمت یک چهارم مخابرات تازه شبانه رایگان و آپلود رایگان

  • رسول
    رسول | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    یه کاری بکنید که سرویس دهنده های خصوصی روی فیبر نوری سرویس بدن

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    واقعا جالبه فکر کردن اینجوری باعث کمک به سرویس های داخلی و مردم میشه. از یه ماه قبل انتخابات تا همین یه ماه پیش شاتل سرعت روی شبکه های خارجی رو به شدت آورده بود پایین ولی استفاده ی من ثابت موند. فقط با کیفیت پایین تر و در مجموع آهسته تر کارایی که می خواستمو انجام دادم.ما در مجموع اینترنت باکیفیت میخوایم با قیمت مناسب. نه این که سرعت توی شبکه های داخلی سه مگ باشه ولی چهارتا عکس تو گوگل و اینستاگرام با سرعت 400 کیلوبیت لود بشن.با این کارا،کاری جز فحش خوردن بیش تر انجام نمیدن:)

  • H A M E D
    H A M E D | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    یه فکر به حال اینترنت داغون روی فیبر نوری بکنید

    • Cuttlas
      Cuttlas | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

      هوووووووم،خسته شدیم ازین مخابرات با قیمت بالا و سرعت پایینش????

مطالب پیشنهادی