ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینترنت ارزان، و تلفن ثابت گران شد

پیش از این محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان از کاهش حداقل ۱۵ درصدی نرخ اینترنت خبر داده و از افزایش نرخ آبونمان تلفن ثابت و حق اتصال تلفن سخن گفته بود. وی روز گذشته تصمیم ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۹

پیش از این محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان از کاهش حداقل ۱۵ درصدی نرخ اینترنت خبر داده و از افزایش نرخ آبونمان تلفن ثابت و حق اتصال تلفن سخن گفته بود. وی روز گذشته تصمیم گیری نهایی را به جلسه ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موکول کرده بود که قرار بود دیشب برگزار شود و در آن درباره ی نرخ جدید تلفن و اینترنت تصمیم گیری شود.

در نهایت بعد از چند بار به تعویق افتادن تصمیم گیری در این باره، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه ی شب گذشته ی خود که با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس کمیسیون و سایر اعضا برگزار شد، با کاهش قیمت اینترنت و افزایش نرخ‌ تلفن موافقت کرد.

بر اساس این تصمیم‌ گیری، کمیسیون تنظیم مقررات جدول‌ تعرفه‌ های جدید اینترنت و تلفن ثابت را به تصویب رساند که طی آن در مجموع نرخ اینترنت برای کاربر نهایی کاهش، و نرخ‌ های تلفن ثابت بر اساس حداقل کارکرد، آبونمان و حق اتصال، در مجموع افزایش خواهد یافت. کمیسیون تنظیم مقررات با تأکید بر کاهش قیمت پهنای باند اینترنت ارائه شده از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به ISP ها، مقرر کرد شرکت‌ های ارائه‌ دهنده ی خدمات اینترنت قیمت اینترنت نهایی که به دست مصرف‌ کننده می‌ رسد را کاهش دهند.

گفتنی است ظاهراً در جلسه ی مذکور، در مورد نرخ اینترنت موبایل نیز تصمیم گیری شده است. دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات امروز در مورد جزئیات و ارقام تعیین شده در این مصوبه اطلاع‌ رسانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    ای جاهلان چرا متوجه نیستید ... ارزون شد اما نه برای شما ... برای آی اس پی های وابسته به خودشون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی