ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی یوبیسافت از بازی Star Trek: Bridge Crew برای پلتفرم های واقعیت مجازی رونمایی کرد

کمپانی یوبیسافت به تازگی خبر از توسعه بازی جدیدی برای پلتفرم های واقعیت مجازی به نام Star Trek: Bridge Crew داده که قرار است براساس فرنچایزی با همین نام ساخته شود. کمپانی ناشر فرانسوی اگرچه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۵

کمپانی یوبیسافت به تازگی خبر از توسعه بازی جدیدی برای پلتفرم های واقعیت مجازی به نام Star Trek: Bridge Crew داده که قرار است براساس فرنچایزی با همین نام ساخته شود. کمپانی ناشر فرانسوی اگرچه توسعه این بازی را تایید نموده اما گفته برای نمایش آن باید تا نطق اصلی یوبیسافت در کنفرانس این شرکت طی نمایشگاه E3 امسال منتظر بمانیم.

در Star Trek: Bridge Crew گیمرها می توانند به صورت چهارنفره کنترل بخش های مختلف یک فضاپیما را برعهده گیرند؛ یعنی از یک فرمانده گرفته تا مهندسی که اعمال فنی فضاپیما را برعهده دارد. توسعه بازی برعهده استودیوی Red Storm Entertainment بوده که از پروژه های اخیر آنها می توان به همکاری در توسعه Tom Clancy's The Division و FarCry 4 اشاره نمود.

بنابر اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد گیمرها می توانند گذشته از فرماندگی فضاپیما و مهندسی آن، در نقشی به نام تاکتیکال نیز ظاهر شده و به دشمنان تیراندازی کنند. ضمناً هر بازیکن می تواند آواتاری مونث یا مذکر برای خود انتخاب کرده و وارد بازی شود.

همانطور که احتمالاً پیش از این می دانید، تا به امروز یک سریال تلویزیونی و نیز چند فیلم سینمایی براساس فرنچایز Star Trek ساخته شده، اما یوبیسافت بازی خود را براساس ورژن بازنگری شده فیلم Star Trek که تولید آن برعهده جی. جی. آبرامز (J. J. Abrams) بوده ساخته است.

Bridge Crew هنور تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما در پاییز امسال روی سه هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت، HTC Vive و پلی استیشن وی آر عرضه خواهد شد. بد نیست بدانید یوبیسافت چندی پیش اعلام کرد که در کنفرانس E3 خود، از دو بازی واقعیت مجازی جدید رونمایی می کند و هنوز باید منتظر معرفی عنوان دیگری نیز بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی