ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان نقل قول کردن پیام ها در آخرین نسخه بتای واتس اپ رؤیت شد

به نظر می رسد که واتس اپ در آخرین نسخه بتای خود مشغول آزمایش قابلیتی است که بتوان در مکالمات به نقل قول کردن پیام ها پرداخت. با وجود آنکه واتس اپ یکی از پرطرفدارترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

به نظر می رسد که واتس اپ در آخرین نسخه بتای خود مشغول آزمایش قابلیتی است که بتوان در مکالمات به نقل قول کردن پیام ها پرداخت. با وجود آنکه واتس اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های دنیاست، اما همیشه برای افزودن قابلیت های جدید رویه ای بسیار کند و آهسته داشته و به همین خاطر مشاهده چنین تغییر کوچکی می تواند طرفداران این اپلیکیشن پیام رسان را به وجد بیاورد.

این قابلیت فعلا در اختیار جمع محدودی از کاربرانی که به نسخه بتای 2.16.118 واتس اپ دسترسی دارند قرار گرفته. برای دسترس به آن، می بایست انگشت تان را اندکی روی یک پیام نگه داشته تا مثل گذشته گزینه های ستاره گذاری، حذف،‌ کپی و فوروارد نمایان شوند، با این تفاوت که حالا یک فلش پاسخ (Reply) هم به عنوان آیکنی جدید در کنار آنها مشاهده خواهید کرد.

با اشاره روی این فلش، پیام مورد نظر نقل قول شده و می توانید پاسخی متناسب را در زیر آن تایپ کنید. امکان نقل قول ممکن است فقط به مکالمات دو نفره محدود باشد، اما در صورت اضافه شدن به مکالمات گروهی می تواند ردیابی پیام ها توسط کاربران را در این گفتگوهای جمعی آسان تر از همیشه نماید. البته یک نکته تأسف برانگیز در مورد قابلیت مذکور این است که به احتمال زیاد نمی توان زنجیره ای از پیام ها را با آن نقل قول نمود.

مشخص است که فیسبوک با ارائه قابلیت های جدید برای اپلیکیشن مسنجر و بروزرسانی های پی در پی واتس اپ، در تلاش است تا درآمد بیشتری از این دو سرویس پیام رسان داشته باشد. هنوز زمان دقیقی برای خارج شدن قابلیت نقل قول از فاز بتا توسط فیسبوک اعلام نشده، به همین خاطر باید برای اعلام رسمی پشتیبانی از آن مدتی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • kasra_sh
    kasra_sh | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    من یه چیزی دیدم به نظرم جالب بود اگه کسی اطلاع داره بگه جریان چیه، من یه سری برنامه هام مثل اینستاگرم و واتس اپم زود تر از موعد اپدیت میاد براشون بعد چیزهایی که قراره تو ورژن جدید باشه رو دارن، بعد از چند هفته دوباره درخواست همون اپدیت رو میکنن، مثلا کلش رو اپدیت کردم ۲ روز بعد دوباره گفت اپدیت کن در حالی که همون ورژن بود برنامم

  • mohammad
    mohammad | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    اگه از گوگل پلی اپدیت کرده باشی اضافه شده من همین خبر رو که دیدم اپدیت کردم اضافه شد. تو گوگل پلی تو ویژگیا اپدیت نوشته قابلیت ریپلی رو.

  • عارف
    عارف | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    برای من تو نسخه اصلیش اتفاق افتاده من از نسخه بتا استفاده نمیکنم . در مکالمات گروهی هم هست این قابلیت و من دارم استفاده میکنم

  • Godzilla
    Godzilla | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    من دارمش، یه قابلیت خوبه واقعا

مطالب پیشنهادی