ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توئیتر مشغول آزمایش افزودن Moments به تایم لاین کاربران است

توئیتر می خواهد که قابلیت Moments را مستقیما به تایم لاین حساب کاربری شما بیاورد؛ قابلیتی که به کاربر اجازه می دهد تا اخبار و ترندهای داغ توئیتر را در یک اسلایدشوی قابل سوایپ به طرفین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

توئیتر می خواهد که قابلیت Moments را مستقیما به تایم لاین حساب کاربری شما بیاورد؛ قابلیتی که به کاربر اجازه می دهد تا اخبار و ترندهای داغ توئیتر را در یک اسلایدشوی قابل سوایپ به طرفین مشاهده کند. البته حضور Moments در تایم لاین توئیتر فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد، اما همین اقدام نمایانگر آن است که چقدر موضوع خبررسانی به کاربر برای گردانندگان این شبکه اجتماعی اهمیت دارد.

از بعد از ظهر روز گذشته، تعداد محدودی از کاربران اپ های اندروید و iOS توئیتر که در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و برزیل ساکن هستند، حضور Moments در تایم لاین های خود را گزارش داده اند.

اسلایدشوی Moments پنج موضوع داغ روز را شامل شده و عملکرد آن به بخش While You Were Away شباهت دارد. کاربران می توانند باکس Moment های پیشنهادی را با یک اشاره ساده از تایم لاین توئیتر حذف کنند تا در طول حضور در محیط اپلیکیشن دیگر شاهد باز شدن مجدد آن نباشند.

با اشاره روی هر موضوع Moments، صفحه جدیدی باز می شود که در آن می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن مطالعه کنید. لازم به ذکر است که این قابلیت فعلا در اپلیکشن های موبایل توئیتر تست می شود و هنوز در وبسایت Twitter.com شاهد آن نیستید.

هر دو نسخه iOS و اندروید توئیتر، یک دکمه اختصاصی برای بخش Moments در خود دارند. با اضافه کردن این بخش به طور مستقیم در فید کاربری کاربران، توئیتر امیدوار است که مردم در آینده استقبال بیشتری از بخش Moments به عمل بیاورند.

یکی از مقامات توئیتر در مصاحبه با منبع خبر در مورد این تصمیم این چنین توضیح می دهد: "Moments برای پیگیری اخبار داغ و بحث برانگیز محیط توئیتر قابلیت فوق العاده ای است. از آنجا که ما همواره برای ارائه بهترین محتوا برای کاربران مان تلاش می کنیم، در حال حاضر مشغول آزمایش Moment های پیشنهادی در تایم لاین کاربران توئیتر هستیم."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی