ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت در حال توسعه اکس باکس وان 2 ترابایتی است

یکی از منابع نزدیک به خرده فروشی «گیم استاپ» اعلام کرده که اخیراً دیتابیس فروشگاه های این کمپانی بروزرسانی شده و مدل 2 ترابایتی کنسول اکس باکس وان به لیست محصولات آنها اضافه گشته است. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

یکی از منابع نزدیک به خرده فروشی «گیم استاپ» اعلام کرده که اخیراً دیتابیس فروشگاه های این کمپانی بروزرسانی شده و مدل 2 ترابایتی کنسول اکس باکس وان به لیست محصولات آنها اضافه گشته است. همان طور که در تصویر انتشاریافته از دیتابیس گیم استاپ می توان دید، مدل جدید اکس باکس وان 449 دلار قیمت خواهد داشت و تا حداکثر پایان سال جاری میلادی، به بازار می آید.

گذشته از این ها دیگر اطلاعاتی درباره مدل جدید اکس باکس وان به گوش نرسیده و نمی دانیم که تا چه حد با واحدهای فعلی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت تفاوت خواهد داشت. وقتی هم که از مایکروسافت خواسته شد تا در این باره بیانیه ای منتشر سازد، کمپانی ردموندی صرفاً گفت که به شایعات پاسخ نمی دهد.

3076596-gamestop

مایکروسافت تا به امروز مدلی از اکس باکس وان با هارد درایو 2 ترابایتی به بازار عرضه نکرده و در حال حاضر، دو مدل 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند. ضمناً تمام مدل های اکس باکس وان از هاردهای اکسترنال هم پشتیبانی می کنند.

اگر مایکروسافت قصد داشته باشد از مدل 2 ترابایتی اکس باکس وان در کنفرانس E3 2016 خود رونمایی کند، این احتمالاً تنها سخت افزار جدیدی نخواهد بود که معرفی خواهد شد. بنابر شایعات، مایکروسافت مشغول توسعه نسخه اسلیم اکس باکس وان، نسخه ارتقایافته اکس باکس وان با قدرت پردازشی 4 برابر بیشتر از مدل فعلی (با نام رمز اسکورپیو) و دستگاهی شبیه به ست تاپ باکس برای استریم محتوی است.

در هر صورت، دیگر تا برگزاری کنفرانس مایکروسافت زمان زیادی باقی نمانده و می توان دید که اهالی ردموند چه برنامه ای برای گیمرها تدارک دیده است. کنفرانس مورد بحث قرار است در روز 24 خرداد، ساعت 21:00 به وقت ایران برگزار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Golden.Beard
    Golden.Beard | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    Setup Box ستاپ باکس
    Set Top Box ?? ست تاپ باکس ؟

    " دستگاهی شبیه به ست تاپ باکس برای استریم محتوی است."

مطالب پیشنهادی