ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادغام Withings با نوکیا و عرضه ترازوی هوشمند پایشگر سلامت قلب و عروق

چند ماه پیش نوکیا از قصد خود برای خرید یک سازنده ی محصولات سلامتی دیجیتال به نام Withings که در فرانسه مستقر است پرده برداشت. این قرارداد کمی بیشتر از یک هفته پیش، قبل از ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

چند ماه پیش نوکیا از قصد خود برای خرید یک سازنده ی محصولات سلامتی دیجیتال به نام Withings که در فرانسه مستقر است پرده برداشت. این قرارداد کمی بیشتر از یک هفته پیش، قبل از موعد برنامه ریزی شده بسته شد و نهاد حاصل از ترکیب این دو، دفاتر جدید خود را همین چند روز پیش در سانفرانسیسکو بازگشایی کرد.

شرکت Withings شرکتی رو به پیشرفت بوده است و در رویداد CES اوایل سال جاری میلادی محصولات خود از جمله پایشگر سلامتی Withings Go را معرفی کرد.

باور کنید یا نه، اولین محصولات هوشمند این شرکت ترازو بوده است. حالا که خط تولید ویدینگز به گونه ای رشد داشته که بخش اعظم فعالیت های مرتبط با سلامتی مثل تجهیزات پایش را در بر می گیرد، نسل جدیدی از ترازو های خانگی به نام Body Cardio را نیز به علاقمندان معرفی کرده است.

واضح است که بادی کاردیو می تواند شما را وزن کند، و مثل برخی از ترازو های هوشمند دیگر، قادر است شاخص توده ی بدنی، وزن آب، و ترکیب استخوانی شما را اندازه بگیرد. شرکت ویدینگز می گوید بادی کاردیو نسل ترازو های هوشمند را از نو تعریف خواهد کرد چرا که ضربان قلب را نیز اندازه می گیرد و حتی از این نیز یک قدم فراتر می رود.

ترازوی بادی کاردیو قادر است با اندازه گیری شدت موج نبض، سلامتی قلبی عروقی شما را نیز تحت نظر بگیرد. این فناوری در واقع سرعت پمپاژ خون در سیستم گردش خون بدن شما را اندازه گیری می کند. با ادغام اطلاعات این ترازو با دیگر تجهیزات پایش سلامتی از طریق اپلیکیشن withings Health Mate می توان احتمال بروز مشکلات قلبی عروقی مثل فشار خون را تحت نظر گرفت.

این ویژگی ممکن است ویژگی کوچکی به نظر برسد، اما بیماری های قلبی عروقی مهم ترین عامل مرگ و میر در جهان هستند که از بسیاری از موارد آن می توان پیشگیری کرد. متد مورد استفاده ی این ترازو برای زیر نظر داشتن سلامت قلبی عروقی شیوه ی ثابت شده ای است که توسط متخصصین علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

ترازوی بادی کاردیو نیز مثل تمام دستگاه های هوشمند دیگر با اپلیکیشن خود یعنی Health Mate در ارتباط است که سابقه ی اطلاعات شما را ثبت و جمع آوری کرده، و شما را برای رسیدن به وضعیت مطلوب خواب، فعالیت بدنی، فشار خون، وزن و غیره راهنمایی می کند. یکی دیگر از مزایای خوب ترازوی یاد شده این است که تنها حدود یک بار در سال به شارژ کردن نیاز دارد.

ترازوی Withings Body Cardio در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده و در حال حاضر به صورت اختصاصی در اپل استور و یا از طریق Withings.com به قیمت 179 دلار و 95 سنت به فروش می رسد. فروشنده های بیشتر طی تابستان به جمع فروشندگان آن افزوده خواهند شد.

1

2

3

4

5

7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidiato
    omidiato | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    دست نوکیا درد نکنه.همه منتظر این ترازو بودن???

مطالب پیشنهادی