ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی Dishonored 2 منتشر شد [تماشا کنید]

اکنون که کنفرانس بتسدا به اتمام رسیده است، با اطمینان می توانیم بگوییم نمایش اولین گیم پلی از Dishonored 2 نقطه عطف این رویداد بود. بازی توانست با پیشرفت های گوناگونی که نسبت به قبل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۹

اکنون که کنفرانس بتسدا به اتمام رسیده است، با اطمینان می توانیم بگوییم نمایش اولین گیم پلی از Dishonored 2 نقطه عطف این رویداد بود. بازی توانست با پیشرفت های گوناگونی که نسبت به قبل داشته، تمامی حاضران سالن را به وجد بیاورد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده، دیس آنرد 2 دارای دو شخصیت قابل بازی گوناگون خواهد بود.

همانند Assassin’s Creed: Syndicate، این شخصیت ها که دارای جنسیت مختلف هستند، با نام های Emily Kaldwell و Corvo Attano شناخته می شوند. نکته جالب اینجاست هر کدام از پروتاگونیست های بازی دارای قدرت های گوناگون بوده و تفاوت آن ها تنها به ظاهر نیست.

داستان دیس آنرد 2 پانزده سال پس از اتفاقات قسمت قبل رخ می دهد. در نمایش گیم پلی بازی روی گستردگی بخش های گوناگون مانوور زیادی داده شد. از طراحی هنری مناطق بگیرید تا گیم پلی که در لحظه می توانستید بین اکشن و مخفی کاری سوییچ کنید. همچنین به اعتقاد Harvey Smith، یکی از کارگردانان استودیو Arkane - سازنده بازی، آن ها روی جزییات محیط توجه بسیاری ویژه داشته اند: «ما حتی از تمامی بازار و کوچه های موجود در بازی هم برای بیان داستان استفاده می کنیم.»

تمام قدرت هایی که در گیم پلی دیدیدم جدید بوده و قابلیت ارتقا آن ها هست. یکی از جالب ترین قدرت های نمایش، این بود که شخصیت اصلی می توانست با دستگاهی گذشته را دیده و بین زمان های گوناگون در همان مکان سفر کند. به اعتقاد Harvey Smith این ویژگی نقش مهمی در حل پازل های بازی خواهد داشت.

او در پایان گفت که DNA فرنچایز دیس آنرد روی گزینه های زیاد برای انجام یک ماموریت و اکتشاف در بنا شده و ما هم این ویژگی را بهتر از همیشه در قسمت دوم شاهد هستیم. این نکته را بگوییم که Emily Kaldwell شخصیت اصلی دموی E3 کنفرانس بتسدا بود.

همچنین ویدیو دیگری از بازی در طول کنفرانس به نمایش درآمد که با موزیک استثنایی خود و اتمسفر همیشگی این فرنچایز، توانست خیلی ها را غرق خود کند. توصیه می کنیم این تریلر را هم از دست ندهید. دیس آنرد 2 در 11 نوامبر سال (21 آبان) جاری برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی اانتشار می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احسان چهری
    احسان چهری | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    حالا که اومد با کلی باگ!

مطالب پیشنهادی