ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اپلیکیشن News را با ظاهر و قابلیت هایی جدید بروزرسانی می کند

اپل با عرضه iOS 10 قصد آن کرده تا به اپلیکیشن های بومی خود تکانی اساسی بدهد. یکی از این اپلیکیشن ها، News است که همین حالا با داشتن بیش از 60 میلیون کاربر فعال در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۰

اپل با عرضه iOS 10 قصد آن کرده تا به اپلیکیشن های بومی خود تکانی اساسی بدهد. یکی از این اپلیکیشن ها، News است که همین حالا با داشتن بیش از 60 میلیون کاربر فعال در ماه و پشتیبانی از 2000 هزار نشریه معتبر یکی از محصولات نرم افزاری موفق اپل به شمار می رود. اما ظاهرا کمپانی مورد بحث به این موفقیت راضی نیست و قصد دارد تا دایره کاربران سرویس News خود را از اینی که هست گسترده تر نماید.

در همین راستا، اپل رابط کاربری اپ News را در iOS 10 از نو طراحی کرده و قابلیت های جدیدی همچون اشتراک های ماهیانه و نوتیفیکشن برای اطلاع رسانی خبرهای داغ را به آن اضافه نموده است.

با پرداخت حق اشتراک کاربران می توانند خبرها را از ناشران منتخب خود دنبال نمایند. این در حالیست که بخش For You نیز به قسمت های کوچکتری تقسیم شده تا راحت تر قابل مدیریت و دنبال کردن باشد.

همچنین بخش جدیدی به نام Trending News را در این اپلیکیشن شاهد هستیم که اخبار داغ روز به همراه موضوعات مورد علاقه کاربر را برای او به نمایش در می آورد.

نکته دیگر اینکه اپلیکیشن News از این پس قادر است تا بسته به موضوعاتی که علاقه مند به دنبال کردن شان هستید، بخشی برای موضوعات جدید بسازد. ضمنا News از این پس داغ ترین خبرها را به شکل یک نوتیفیکیشن آنی به لاک اسکرین iOS ارسال می کند تا هرگز از سر تیتر خبرهای مهم روز غافل نمانید.

نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن News همزمان با انتشار iOS 10 در ماه سپتامبر در دسترس کاربران گجت های اپل قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تصاویری از محیط نسخه جدید اپ News را مشاهده نمایید:

Apple-News-updated (4) Apple-News-updated (3) Apple-News-updated (2) Apple-News-updated (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی