ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بازی Fe رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز با EA Originals سعی دارد به پشتیبانی از استودیو های مستقل بپردازد [تماشا کنید]

در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز بود که از عنوان مستقل Fe رونمایی شد؛ اثری که به خاطر طراحی هنری استثنایی و رنگ بندی بنفش خود توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. براساس گفته ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۳۱

در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز بود که از عنوان مستقل Fe رونمایی شد؛ اثری که به خاطر طراحی هنری استثنایی و رنگ بندی بنفش خود توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. براساس گفته الکترونیک آرتز، Fe به عنوان اولین بازی از برنامه EA Originals شناخته می شود.

آن ها با این برنامه می خواهند تا به حمایت از استودیوهای مستقل پرداخته و مسئولیت انتشار آثارشان را برعهده بگیرند. نکته جالب اینجاست که الکترونیک آرتز گفته تمامی سود حاصل از بازی به جیب خود استودیو سازنده باز می گردد. طبیعتا این حرکت باعث می شود تا این شرکت میان بازیکن ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده و از انتقاداتی که بهشان وارد می گردد، کاهش یابد.

اگر به خاطر داشته باشید آن ها چند ماه پیش هم عنوان Unravel را به انتشار رساندند که توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. ادامه این بازی از سوی سازنده تایید شده است. برای اطلاعات بیشتر، Fe که Fyah تلفظ می شود، توسط استودیو سوئدی با نام Zoink در دست ساخت بوده و برخلاف بسیاری از آثار مستقل، دو بعدی نیست.

داستان بازی پیرامون بچه ای است که باید در جنگلی اسرار آمیز راه خود را پیدا کند. با توجه به گفته سازنده، Fe دارای محیطی بسیار بزرگ بوده و به هر بخشش که می خواهید، می توانید بروید. هدف اصلی بازیکن در این عنوان هم جستجو در محیط و آگاهی پیرامون اکوسیستم جهان دور شما هست. هنوز مشخص نیست که بازی در چه تاریخی انتشار می یابد. توصیه می کنیم تریلر این عنوان بسیار زیبا و پلتفرمر را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Night Fury
    Night Fury | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    ببخشید، چی رو تماشا کنیم چیزی نیستش که اینجا

مطالب پیشنهادی