ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت های جدید tvOS
تکنولوژی

با قابلیت های تازه سیستم عامل tvOS اپل آشنا شوید

اپل قصد دارد ویژگی های جدیدی را به پلتفرم سرگرمی Apple TV اضافه کند. امشب و در خلال کنفرانس توسعه دهندگان، اهالی کوپرتینو از چند مورد از مهمترین این ویژگی ها رونمایی کردند. در ابتدا ادی کیو ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۲

اپل قصد دارد ویژگی های جدیدی را به پلتفرم سرگرمی Apple TV اضافه کند. امشب و در خلال کنفرانس توسعه دهندگان، اهالی کوپرتینو از چند مورد از مهمترین این ویژگی ها رونمایی کردند.

در ابتدا ادی کیو (Eddy Cue) نرم افزار به روز آوری شده ریموت اپل تی وی برای آیفون را معرفی نمود که شامل تمام ویژگی هایی است که پیش از این در ریموت دستیار صوتی سیری ارائه شده بود. اگر شما در حال جستجوی برنامه ای خاص باشید، حالا سیری می تواند با جستجو در دسته بندی های مختلف شما را یاری کند. ضمن این که در آپدیت جدید tvOS، ویدیوهای یوتیوب نیز به عنوان منبع جستجوی سیری قابل دسترس خواهند بود.

مورد بعدی، حل یکی از دردسرهای پیشین در ستاپ باکس اپل است؛ از این پس کاربران می توانند با استفاده از قابلیت جدید «Single Sign-on» یک بار برای همیشه وارد حساب های کاربری اعتباری خود شوند و از اپلیکیشن های مختلف شبکه های کابلی بزرگ از جمله HBO، NBC، ABC و ESPN بهره ببرند. تا پیش از این می بایست برای استفاده از سرویس های هرکدام از این شبکه ها، به صورت مجزا عملیات درج نام کاربری و رمز عبور را انجام می دادید. کیو تایید کرد که قابلیت «Single Sign-on» به زودی در دسترس کاربران iOS نیز قرار خواهد گرفت.

apple-wwdc-20160613-1260.0
سپتامبر سال قبل بود که اپل از نسخه متحول شده ستاپ باکس خود موسوم به Apple TV رونمایی نمود و برای اولین بار دسترسی کاربران tvOS به فروشگاه نرم افزاری App Store را فراهم ساخت. در ماه مارس تیم کوک اعلام داشت که ۵۰۰۰ اپلیکیشن در اختیار کاربران سرویس اپل تی وی قرار دارد. سپس گفته شد که ۳۰۰۰ کانال تلویزیونی بر روی این سرویس موجود است و در آخر ادی کیو اعلام کرد که کاربران Apple TV برای تماشای ویدیو، دست کم ۱۳۰۰ گزینه مختلف در App Store در اختیار دارند.

apple-wwdc-20160613-1225.0

حالا تعداد اپلیکیشن های در دسترس این پلتفرم به ۶۰۰۰ مورد افزایش یافته و به روز رسانی جدید tvOS گزینه های مختلفی مثل فولدرها، دستورهای صوتی (مناسب جهت ورود به حساب ها و جستجوی اپلیکیشن ها)، پشتیبانی از کتابخانه iCloud Photo و سرویس Live Photos را در دسترس کاربران خود قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی