ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر بخش چندنفره و تک نفره بازی Titanfall 2 به نمایش در آمد [تماشا کنید]

در حالی که این مطلب نوشته می شود، کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 امسال در جریان است و لحظاتی پیش گیم پلی بخش تک نفره و چندنفره بازی Titanfall 2 به صورت رسمی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۵۳

در حالی که این مطلب نوشته می شود، کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 امسال در جریان است و لحظاتی پیش گیم پلی بخش تک نفره و چندنفره بازی Titanfall 2 به صورت رسمی به نمایش درآمد.

همان طور که می توانستیم پیش بینی کنیم، نسخه دوم بازی Titanfall قرار است در کنار بخش چندنفره، از بخش تک نفره نیز بهره مند باشد که در نوع خود جالب محسوب می شود. به نظر می رسد استودیوی Respawn Entertainment به درخواست های کاربران گوش داده و این بار، تجربیات گیمرها را تنها به بخش چندنفره محدود نکرده است.

پیش از هر چیز به تریلر بخش چندنفره Titanfall 2 می پردازیم که گیم پلی بسیار سریع و پر زد و خورد بازی را به نمایش در می آورد و گیمرها حالا با تنوع بیشتری از تایتان ها مواجه خواهند بود.

در ادامه نیز، تریلر بخش تک نفره بازی به نمایش در آمد که امکان تجربه آن در حالت آفلاین وجود دارد و این بخش نیز همانند حالت چندنفره، کاملا هیجان انگیز به نظر می رسد. بازی Titanfall 2 قرار است در آبان ماه امسال برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی