ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر The Walking Dead: Season 3 منتشر شد [تماشا کنید]

همان طور که استودیو تلتیل و وب سایت IGN قول داده بودند، ساعاتی پیش شاهد انتشار اولین تریلر از فصل سوم فرنچایز محبوب The Walking Dead بودیم. بر اساس اطلاعات به دست آمده، با وجود ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۶:۴۳

همان طور که استودیو تلتیل و وب سایت IGN قول داده بودند، ساعاتی پیش شاهد انتشار اولین تریلر از فصل سوم فرنچایز محبوب The Walking Dead بودیم. بر اساس اطلاعات به دست آمده، با وجود این که همچنان کلمنتاین پروتاگونیست بازی هست، اما شخصیت قابل بازی دیگری با نام Javier هم در فصل سوم حضور دارد؛ کاراکتری که تاکنون در هیچ عنوان یا سریالی با محوریت واکینگ دد ندیده ایم.

تلتیل پیرامون شخصیت خاویر و ارتباطش با کلمنتاین توضیح داد: «او نقش مهمی در داستان دارد. شاید این دو شخصیت دشمنان یکسان زیادی نداشته باشند، اما اهداف مشابه گوناگونی در سر می پروارند.» آن ها در ادامه گفتند با وجود این که داستان بازی ادامه دهنده دو فصل قبلی هست، اما شاهد اتفاقات نو و تازه ای در دنیای واکینگ دد هستیم.

فصل سوم واکینگ دد در تاریخی نامعلوم پاییز امسال انتشار می یابد. شاید بزرگترین تغییری که با دیدن تریلر متوجه آن شویم، سن بیشتر کلمنتاین نسبت به گذشته باشد که خود تلتیل هم او را در فصل سوم فردی در سنین ابتدایی دوران نوجوانی خطاب کرد.

البته نباید از جلوه های فنی بهتر بازی هم بگذریم. به نظر می رسد آن ها پس از مدت ها دست به سر و روی موتور گرافیکی خود کشیدند؛ اتفاقی که با دیدن تصاویر عنوان بتمن این استودیو هم قابل درک بود. تریلر بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahdi.asdn
    Mahdi.asdn | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی قیافش بد شده

مطالب پیشنهادی