ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به زودی از تایزن به شکلی گسترده تر در تولیداتش استفاده خواهد کرد

بی شک این روزها یکی از دلایل اصلی شهرت سامسونگ اسمارت فون ها و دیگر محصولاتی است که بر اساس سیستم عامل اندروید تولید کرده و راهی بازار ساخته؛ دستگاه هایی که به شکل عمده تحت برند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

بی شک این روزها یکی از دلایل اصلی شهرت سامسونگ اسمارت فون ها و دیگر محصولاتی است که بر اساس سیستم عامل اندروید تولید کرده و راهی بازار ساخته؛ دستگاه هایی که به شکل عمده تحت برند «گلکسی» به کاربران عرضه می شوند.

البته ناگفته نماند که کره ای ها تلفن ها و ساعت های هوشمندی را نیز با پلتفرم اختصاصی شان، یعنی تایزن، ساخته اند ولی بهره گیری از این سیستم عامل تا به امروز جزو اولویت های آنها نبوده و پلتفرم موبایلی گوگل همواره در راس گجت های سامسونگ واقع شده است.

اکنون و در همین راستا، گزارش ها روایت گر این موضوع هستند که احتمال دارد آینده متفاوت باشد و شرکت مورد بحث شاید رویکرد جدیدی را در پیش گیرد؛  «Korea Times» در خبری مرتبط آورده، سامسونگ بنا دارد به زودی تایزن را به شکلی به مراتب وسیع تر از گذشته در انواع مختلف دیوایس های اش به کار بندد.

بد نیست یادآور شویم چندی پیش هم یکی از معاونین ارشد سامسونگ الکترونیکس در اظهار نظری گفته بود «اگر شما اکو سیستمی اختصاصی را در اختیار نداشته باشید آینده ای نخواهید داشت. تایزن پلتفرمی مختص به تلفن های هوشمند نیست و می تواند در دستگاه های مختلفی حضور پیدا کند.»

این مدیر تائید کرده بود که سامسونگ قدری دیر نسبت به توسعه ی سیستم عامل اختصاصی اش اقدام کرده، ولی به گفته ی او حالا اوضاع بهتر است و آنها روندی مطلوب تر از قبل را در پیش گرفته اند. ناگفته نماند در گزارشی که از آن سخن گفتیم جزئیات عملیاتی یا زمانبندی دقیقی ذکر نشده و حال باید منتظر ماند و دید غول تکنولوژی کره ای در این مبحث چه رویکردی را در پیش خواهد گرفت، هدف گذاری های آنها چه خواهد بود و آیا می توانند به این اهداف دست پیدا کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی