ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عضو جدید خانواده Xbox One با نام رمز Project Scorpio رسماً معرفی شد

تمامی شایعات درست از آب در آمد. بعید به نظر می رسد پس از آن همه شایعات منتشر شده حول یک مدل قویتر از اکس باکس وان کسی به خود شک و تردید راه داده ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۷

تمامی شایعات درست از آب در آمد. بعید به نظر می رسد پس از آن همه شایعات منتشر شده حول یک مدل قویتر از اکس باکس وان کسی به خود شک و تردید راه داده باشد. در پایان کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 رئیس بخش اکس باکس مایکروسافت، فیل اسپنسر، رسما از عضو جدید خانواده ی اکس باکس وان با نام رمز Project Scorpio پرده برداری کرد.

3078281-project+scorpio
همانند Xbox One، پراجکت اسکورپیو از یک سیستم روی چیپ به عنوان راه حل استفاده می کند. این بدان معناست که مشاهده ی یک گرافیک High-End محتمل به نظر می رسد.

هنوز اطلاعات زیادی از این کنسول منتشر نشده، به جز آن که از 6 ترا فلاپ قدرت پردازشی بهره می برد. پردازنده ی این کنسول از 8 هسته ی پردازشی تشکیل شده که در مجموع 320 گیگابایت بر ثانیه پهنای باند را در اختیار قرار می دهد. در ویدیوی معرفی پراجکت اسکورپیو توسعه دهنگان از نرخ فریم 60 و پیکسل های کاملاً غیر فشرده به عنوان «بالاترین کیفیت پیکسلی که هر فرد تا به امروز دیده» نام بردند.

کمی عجیب به نظر می رسد که پراجکت اسکورپیو توان رسیدن به وضوح 4K را داشته باشد. این در حالی است که کارت های گرافیک 400 دلاری هنوز هم برای رسیدن به وضوح 2160p در تقلا هستند. اما با این حال در ویدیوی تبلیغاتی برای از بین بردن ابهامات، شخصی می گوید «آن ها واقعاً به این مهم دست یافته اند».

همچنین این کنسول جدید قابلیت پشتیبانی از بازی های 4K و VR را خواهد داشت. تمامی لوازم جانبی و بازی های پراجکت اسکورپیو با مدل پیشین یعنی اکس باکس وان سازگاری داشته و آخرین سخت افزار ساخته شده به دست مایکروسافت قرار است در تعطیلات 2017 و با قیمتی نامعلوم عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • st
    st | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    بهترین کنسول بازی دنیا .اکس باکس وانه

مطالب پیشنهادی