ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: سیری به مک می آید

وال استریت ژورنال امروز مقاله ای در خصوص کنفرانس توسعه دهندگان اپل منتشر کرده و خبر می دهد که این رویداد پنج روزه، با تمرکز ویژه ای بر «سیری» آغاز خواهد شد. منبع یاد شده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

وال استریت ژورنال امروز مقاله ای در خصوص کنفرانس توسعه دهندگان اپل منتشر کرده و خبر می دهد که این رویداد پنج روزه، با تمرکز ویژه ای بر «سیری» آغاز خواهد شد.

منبع یاد شده می نویسد که در این کنفرانس، اپل تصمیم دارد درب های سیری را بر روی توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث بگشاید. همین مسئله موجب می شود تا قابلیت های این دستیار مجازی فراتر از حد کنونی رفته و برای مثال، کاربر بتواند توسط آن درخواست یک «اوبر» کند و یا بلیت یک پرواز را از طریق اپلیکیشنی مخصوص این کار رزرو نماید.

اپل در سال ۲۰۱۱، اولین شرکتی بود که به شکل گسترده و اینچنینی دستیار مجازی را در اختیار کاربران قرار داد. از آن زمان تا کنون ولی ایده شرکت یاد شده چندان هم به ثمر ننشسته چرا که سیری بهبود ملموسی نیافته بود. از آن سو، شرکت های تکنولوژیک دیگر تلاش داشته اند تا دستیاری برتر از سیری را در اختیار کاربران قرار دهند.

اینک «الکسا» از آمازون به سادگی می تواند با اپ های شخص ثالث ارتباط برقرار کند و یکی از دلایل اصلی اپل برای اتصال اپ ها به سیری، جا نماندن از همین رقابت است.

وال استریت ژورنال همچنین به نقل از یکی از منابع خود که بر این مسئله آگاه است، می نویسد که اپل تصمیم دارد Siri را در کامپیوترهای مک هم در اختیار کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی