ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئویی که در سال 2014 منتشر گردید و ادعا شده الگوی اپل برای بازطراحی کیبورد مک بوک بوده [تماشا کنید]

این روزها شایعات زیادی در مورد نسخه بازطراحی شده یا بهتر بگوییم آپدیت شده از مک بوک منتشر می شود و طبق یکی از جالب ترین آنها، این دستگاه قرار است به جای دکمه های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

این روزها شایعات زیادی در مورد نسخه بازطراحی شده یا بهتر بگوییم آپدیت شده از مک بوک منتشر می شود و طبق یکی از جالب ترین آنها، این دستگاه قرار است به جای دکمه های فانکشن یک نوار تاچ OLED را روی کیبورد خود داشته باشد.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، احتمالا طرح های مفهومی و رندرهای ساخته شده از این تغییر را نیز مشاهده کرده اید. روز گذشته اما، فردی به نام Łukasz Majer مدعی شد که این طرح را در اصل او در سال 2014 میلادی برای اپل ارسال کرده و حالا آنطور که شایعات نشان می دهند، ایده وی مورد پذیرش قرار گرفته است.

او از ایده خود با نام iKeys یاد کرده و سناریوهای مختلفی را برای استفاده از آن مطرح نموده. در کیبورد مک بوک جدید از قبل شورتکات های مختلف برای دسترسی به مثلا ابزارهای فوتوشاپ وجود دارد اما نوار تاچ می تواند امکان استفاده سریع تر از زیرمجموعه این ابزارها را هم برایتان فراهم آورد.

اما نکته مهمی که باید به آن اشاره شود این است که ویدئوی این فرد در ابتدا تنها 11 بار در کالیفرنیا مشاهده شد و دیگر کسی به سراغ آن نرفت تا همین اواخر. لذا بعید به نظر می رسید که اپل این ایده را از چنین هواداری دریافت کرده و آن را در نسخه بعدی مک بوک پیاده سازی نموده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • یعید
    یعید | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    سلام چرا فیلما مثل قبل همینجا نمایش داده نمیشه باید بزنیم رو خبر بریم تو سایت اصلی درحالی که قبلا زیر خبرا فیلمو میذاشتیذ راحتر بود یا مال من فقط اینجوریه آخرین ورژن نصب رو گوشیم اندروید4.4

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    موزیکی که رو ویدیوش گذاشته بود خیلی خوب بود?

مطالب پیشنهادی