ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پس از شایعات فراوان، سرانجام ریبوت Prey معرفی شد [تماشا کنید]

نمایشگاه E3 سال 2011 بود که دمویی بسیار زیبا از قسمت دوم فرنچایز Prey به نمایش درآمد. با وجود این که بازی توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند، اما متاسفانه شاهد انتشار اخبار ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۰

نمایشگاه E3 سال 2011 بود که دمویی بسیار زیبا از قسمت دوم فرنچایز Prey به نمایش درآمد. با وجود این که بازی توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند، اما متاسفانه شاهد انتشار اخبار بیشتری از این عنوان نبودیم و شایعاتی هم پیرامون کنسل شدن بازی به گوش رسید.

حرف و حدیث ها ادامه داشت تا این که چند مدت پیش، گزارشی منتشر شد که نشان می داد بازی با شکل و شمایلی متفاوت با گذشته باز خواهد گشت. امروز و در جریان کنفرانس بتسدا، بالاخره این شایعه رنگ و بوی حقیقت به خود گرفت و ریبوت Prey معرفی شد؛ عنوانی که توسط استودیو Arkane، سازنده دیس آنرد، در دست ساخت هست.

همان طور که حدس می زدیم، بازی تفاوت های زیادی با نمایش Prey 2 داشته و تنها با نام Prey شناخته می شود. داستان بازی هم پیرامون شخصیتی با نام Morgan Yu می چرخد؛ فردی که برای بهبود نژاد بشر زیر آزمایش هایی غیر انسانی رفته است. او اکنون که سال 2032 هست، در یک ایستگاه فضایی بیدار شده و باید از راز پشت این ایستگاه که تحت سلطه بیگانگان قرار دارد، سر در بیاورد.

استودیو سازنده قول داده تا شاهد یک داستان روانشناسانه در دنیایی خطرناک باشیم. همچنین برای رویایی با دشمنان می توانید از تجهیزاتی که در ایستگاه پیدا می کنید، سلاح ها و قابلیت های ذهنی شخصیت اصلی استفاده نمایید. ریبوت Prey که شوتری اول شخص هست، سال آینده برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی انتشار می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمرضا طهرانی
    محمرضا طهرانی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    جالب بود

مطالب پیشنهادی