ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی احتمالاً تا پایان سال موبایلی با پشتیبانی از شارژ بی سیم ارائه خواهد داد

نشریه کره ای «businesskorea» امروز گزارش می دهد که شرکت ال جی توسعه یک تلفن هوشمند مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم را به پایان رسانده و اکنون در حال گمانه زنی برای مشخص کردن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

نشریه کره ای «businesskorea» امروز گزارش می دهد که شرکت ال جی توسعه یک تلفن هوشمند مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم را به پایان رسانده و اکنون در حال گمانه زنی برای مشخص کردن زمان رونمایی و عرضه آن به بازار است. منبع مورد اشاره البته خاطر نشان می کند که نوع تکنولوژی شارژ وایرلس در این موبایل به گونه ای است که می توان با فاصله ای ۷ سانتی متری میان دستگاه و پایه شارژر، آن را به شکل بی سیم شارژ کرد.

احتمال دارد ال جی در پایان سال جاری و همزمان با عرضه کارت های هوشمند LG Pay، از تلفن هوشمند مورد اشاره نیز پرده بردارد.

منبع یاد شده خبر می دهد که حالت شارژ بی سیم به صورت تشدید مغناطیسی است و برعکس تکنولوژی شارژ القایی، می تواند از فاصله ای بیشتر و بدون چسبانده شدن دستگاه و شارژر بر همدیگر، عملیات شارژ را انجام دهد.

در این بین برخی شرکت های چینی نظیر هوآوی، اوپو، میزو نیز به لطف عضویت در اتحاد «AirFuel» و استفاده از حاصل تلاش های آن، در حال توسعه چنین موبایل هایی هستند و انتظار می رود که اندکی دیرتر و در سال آینده میلادی، همین موبایل ها را به بازار ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfan
    Erfan | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی خوبه اگه به این تکنولوژی برسن.راحت میشیم .واقعا اکتشافات جالب فقط برای سامسونگ و ال جی هستش.و ما هنوز جی ال ایکسمون با قطعاته هزارتا کشور رو داریم .

مطالب پیشنهادی