ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رونمایی از اپلیکیشن Home
نرم افزار و اپلیکیشن

اپل اپلیکیشن Home را برای سیستم عامل iOS معرفی کرد

کاربران سیستم عامل iOS در نسخه ۱۰ شاهد یک اپلیکیشن جدید با عنوان «Home» خواهد بود. این اپلیکیشن قرار است نماینده پلتفرم خانگی HomeKit بر روی سیستم عامل موبایل این کمپانی باشد. کریگ فدریگی به عنوان معاون ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۰

کاربران سیستم عامل iOS در نسخه ۱۰ شاهد یک اپلیکیشن جدید با عنوان «Home» خواهد بود. این اپلیکیشن قرار است نماینده پلتفرم خانگی HomeKit بر روی سیستم عامل موبایل این کمپانی باشد.

کریگ فدریگی به عنوان معاون ارشد مدیرعامل در بخش مهندسی نرم افزار، در خلال مراسم امشب توسعه دهندگان اپل اعلام داشت که این اپلیکیشن جدید امکان اتصال سریع شما با تمام گجت های پشتیبانی کننده از پلتفرم HomeKit را از روی آیفون و آیپد میسر می سازد.

اپل برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ از پلتفرم HomeKit رونمایی کرد و وعده داد اولین محصولات مبتنی بر این سرویس در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شوند. تا به امروز توسعه دهندگان با استفاده از این پلتفرم اپ های مختلفی را برای کنترل گجت های خانگی تولید و عرضه کرده اند.

apple-wwdc-20160613-2387.0

حالا با معرفی اپلیکیشن Home دسترسی به این ابزارها و کنترل آنها بیش از پیش ساده خواهد شد، چراکه دیگر نیاز نیست برای مدیریت هر ابزار از یک اپ جداگانه با طراحی و گزینه های متفاوت استفاده کنید.

اپ Home دارای قابلیت هایی چون دسترسی به دوربین های مراقبتی از طریق صفحه قفل سیستم عامل، دسترسی به مرکز کنترل (Control Center) یکپارچه، geofencing (مشخص کردن محدوده ای خاص برای انجام برخی کارها. مثل خاموش شدن چراغ ها بعد از خروج از منزل) است. با استفاده از این نرم افزار جدید حتی می توان برای کنترل برخی ابزارها و قابلیت ها از اپل واچ هم کمک گرفت.

wwdc-695

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MasouD
    MasouD | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    گووووووووود

  • نننننن
    نننننن | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    عالییییی

مطالب پیشنهادی