ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ استور اپل اکنون بیش از ۲ میلیون اپلیکیشن دارد

اپل امروز اعلام کرد ۲ میلیون اپلیکیشن روی اپ استور وجود دارد. این اپلیکیشن ها از سال ۲۰۰۸ یعنی زمانی که اپ استور شروع به فعالیت کرده است ۱۳۰ میلیارد بار دانلود شده اند و ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۶

اپل امروز اعلام کرد ۲ میلیون اپلیکیشن روی اپ استور وجود دارد. این اپلیکیشن ها از سال ۲۰۰۸ یعنی زمانی که اپ استور شروع به فعالیت کرده است ۱۳۰ میلیارد بار دانلود شده اند و برای توسعه دهندگان حدوداً ۵۰ میلیارد دلار درآمدزایی داشته اند.

اپل اعلام کرد بیش از ۵۰۰۰ نفر در رویداد WWDC امسال شرکت کرده اند که بیش از ۱۰۰ نفر از آنها زیر ۱۸ سال سن دارند. کم سن و سال ترین شرکت کننده ی مراسم امسال یک دختر ۹ ساله است که تیم کوک گفت «به توسعه دهنده ی فوق العاده ای بدل خواهد شد».

شرکت کنندگان در رویداد WWDC امسال از ۷۴ کشور مختلف آمده اند، و ۷۲ درصد از آنها برای اولین بار در این کنفرانس شرکت می کنند. این شرکت همچنین اعلام کرد تعداد توسعه دهندگان ثبت شده ی اپل با ۲ میلیون افزایش نسبت به سال گذشته، به ۱۳ میلیون نفر رسیده است.

در مورد اپل تی وی، شرکت مذکور اعلام کرد نسل جدید اپل تی وی ۱۳۰۰ اپلیکیشن ویدیویی و در مجموع ۶۰۰۰ اپلیکیشن بومی دارد. گفتنی است نسل قبلی اپل تی وی تنها ۸۰ اپلیکیشن داشت. اکنون سیری نیز قادر است روی اپل تی وی بین ۶۵۰ هزار فیلم و برنامه ی تلویزیونی به جستجو بپردازد.

اپل در حال حاضر روی سرویس iCloud Drive خود میزبان ۱۰ میلیارد فایل است. این شرکت هر هفته به ۲ میلیارد درخواست صوتی از سیری رسیدگی می کند. بیش از ۱۰۰ هزار اپلیکیشن، از زبان برنامه نویسی Swift اپل استفاده کرده اند.

اپل موزیک در حال حاضر ۱۵ میلیون کاربر پولی و اپل نیوز نیز در ماه ۶۰ میلیون کاربر فعال دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی