ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Limbo را هم اکنون به صورت رایگان از فروشگاه Xbox One دریافت کنید

همانطور که می دانید بازی Limbo یک عنوان مستقل از استودیوی Playdead به شمار می رود که در سال 2010 و پیش از عرضه روی سیستم عامل های دیگر، به خصوص کنسول اکس باکس وان ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۲

همانطور که می دانید بازی Limbo یک عنوان مستقل از استودیوی Playdead به شمار می رود که در سال 2010 و پیش از عرضه روی سیستم عامل های دیگر، به خصوص کنسول اکس باکس وان در سال 2014، روی شبکه ی Xbox Live Arcade عرضه شده بود.

حالا استودیوی «پلی دد» در آستانه ی عرضه ی جدیدترین عنوان خود به نام Inside و در طی کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال، اقدام به رایگان کردن بازی لیمبو در فروشگاه اکس باکس وان کرده است. در واقع از آغاز امروز تا 20 ژوئن قادر خواهید بود لیمبو را به رایگان از فروشگاه اکس باکس وان دریافت کنید.

همچنین این عنوان پلتفرمر ماجراجویی در تاریخ 21 و 22 ژوئن به صورت رایگان در اختیار کاربران استیم قرار می گیرد. این مطلب مطئناً خبر خوبی برای کسانی است که هنوز موفق به تجربه ی ساخته ی «پلی دد» نشده اند. همچنین از هم اکنون قادر خواهید بود عنوان Inside نیز پیش خرید نمایید.

Inside برای اولین بار در جریان E3 2014 معرفی شد و المان های آن بسیار شبیه به دیگر ساخته ی پلی دد، یعنی لیمبو بود. این عنوان قرار است در 29 ژوئن برای اکس باکس وان و 7 جولای برای کامپیوترهای شخصی عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی