ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی الکترونیک آرتز جزییات بیشتری درباره آینده استار وارز منتشر کرد

احتمالا نام Amy Hennig (امی هنیگ) را طرفداران بازی آنچارتد و کنسول پلی استیشن بیشتر از دیگران شنیده اند. هنیگ یکی از نویسندگان اصلی و کارگردان مجموعه بازی های آنچارتد (البته قسمت اول الی سوم) است که این ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۲:۲۲

احتمالا نام Amy Hennig (امی هنیگ) را طرفداران بازی آنچارتد و کنسول پلی استیشن بیشتر از دیگران شنیده اند. هنیگ یکی از نویسندگان اصلی و کارگردان مجموعه بازی های آنچارتد (البته قسمت اول الی سوم) است که این بار برای خلق روایتی از جنگ های ستاره ای با ویسرال گیمز و الکترونیک آرتز همکاری می کند.

قسمت بعدی بازی اکشن ماجراجویی جنگ های ستاره ای دارای اسم مشخصی نبوده، اما از داستان های اصلی این عنوان الهام گرفته شده و چند کاراکتر جدید معرفی خواهد کرد. با نمایش بسیار کوتاه این بازی در کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 فردی بلند قامت را می بینیم که در محیطی مشابه با یکی از سیارات مشهور دنیای استار وارز Tatooine قدم بر میدارد.

jpg

Jade Raymond (جید ریموند) نیز که از شناخته شده ترین تهیه کنندگان سری Assassin's Creed محسوب می شود، بعد از ترک یوبیسافت به کمپانی الکترونیک آرتز پیوسته و با توسعه استودیو Motive و همکاری شرکت DICE در پروژه بازی های جنگ های ستاره ای فعالیت خواهد کرد. هرچند حیطه همکاری ریموند شامل تمامی برنامه های استار وارز برای آینده می شود، پروژه اصلی او قسمت جدید بتلفرانت خواهد بود که در سال 2018 و باز هم بدون پسوند مشخصی روانه بازار می شود.

علاوه بر این استودیو Respawn که عنوان تایتانفال را در کارنامه خود دارد، روی پروژه ی دیگری از مجموعه بازی های استار وارز، یک عنوان ماجراجویی سوم شخص جدید کار می کند.

این طور که به نظر می رسد الکترونیک آرتز برنامه های طولانی مدت و گسترده ای برای فرنچایز قدیمی و محبوب جنگ های ستاره ای دارد و با نمایشی که در EA Play دیدیم، باید منتظر اخبار و اطلاعات بسیار زیادی در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی