ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه Halo Wars 2 مشخص شد [تماشا کنید]

همانطور که انتظار می رفت در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 جزئیات بیشتری از عنوان Halo Wars 2 به نمایش در آمد. در این مراسم تریلر جدیدی از گیم پلی بازی پخش شد و همینطور ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۸

همانطور که انتظار می رفت در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 جزئیات بیشتری از عنوان Halo Wars 2 به نمایش در آمد. در این مراسم تریلر جدیدی از گیم پلی بازی پخش شد و همینطور تاریخ عرضه رسمی آن مشخص گردید. این عنوان که دنباله قسمت قبلی روی پلتفرم اکس باکس 360 محسوب می شود، به شکل انحصاری برای اکس باکس وان و ویندوز 10 در تاریخ 21 فوریه 2017 (3 اسفند) منتشر خواهد شد.

این بازی در ابتدا قرار بود در سه ماهه پایانی سال جاری روانه بازار شود، اما سازندگان برای تکمیل و بهینه سازی آن به زمان بیشتری احتیاج داشتند. در نتیجه تاریخ عرضه به سال آینده میلادی موکول شد. در همین راستا انتظار می رود نسخه های ویژه و باندل منحصر به فردی برای آن عرضه گردد.

هیلو وارز 2 توسط شرکت Creative Assemby و 343 کمپانی تابعه و همکار دیگر در دست ساخت است. شرکت سازنده مجموعه بازی های محبوب Total War را در کارنامه خود داشته و انتظار داریم دنباله دیدنی و جذابی را برای این عنوان تجربه کنیم. نسخه بتای قسمت دوم هیلو وارز از امروز برای تمامی مشترکین اکس باکس لایو گلد آغاز می شود. تریلر منتشر شده از این بازی در نمایشگاه E3 2016 را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی