ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیری به مک می آید

کنفرانس توسعه دهندگان اپل هم اکنون در حال برگزاری است و در جریان آن کریگ فدریکی اعلام کرد که نسخه جدید سیستم عامل OS X (که البته حالا MacOS نام دارد) همراه با ماژول داخلی سیری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۷

کنفرانس توسعه دهندگان اپل هم اکنون در حال برگزاری است و در جریان آن کریگ فدریکی اعلام کرد که نسخه جدید سیستم عامل OS X (که البته حالا MacOS نام دارد) همراه با ماژول داخلی سیری عرضه می گردد و در نتیجه سرچ صوتی و دیگر قابلیت های این دستیار دیجیتالی را با خود به ارمغان خواهد آورد.

این نخستین باری است که کارکردهای سیری به سیستم های دسکتاپی می آیند، هرچند که امکاناتی مشابه به این هم اکنون هم روی ویندوز 10 و سیستم عامل کروم موجود هستند.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که شایعات در مورد این امکان نخستین بار در ماه فوریه و توسط وبسایت 9to5mac منتشر گردید و براساس آن، اپل از سال 2012 میلادی تاکنون روی نسخه های مختلفی از این قابلیت کار کرده است.

اسکرین شات های لو رفته ای هم که سایت Macrumers در این باره منتشر کرد نشان می داد آیکون های متعلق به سیری در نوار منو و داک تغییر خواهند کرد. اوایل امروز نیز گزارشاتی به دست آمد که نشان می داد سیری با ارجاع به فایندر (همان مرورگر OS X) از حضور خود در مک خبر می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Parsa
    Parsa | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    آره باید به تغلید از کورتانای مایکروسافت که تو ویندوز 10 هستش ?

مطالب پیشنهادی