ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Tekken 7 در راه کنسول ها

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2016، باندی نامکو، ناشر بازی تکن 7 اعلام کرد که این بازی با یک خط داستانی جدید در راه کنسول ها است. بازی در اوایل سال پیش رو عرضه ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۳

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2016، باندی نامکو، ناشر بازی تکن 7 اعلام کرد که این بازی با یک خط داستانی جدید در راه کنسول ها است. بازی در اوایل سال پیش رو عرضه می گردد. خبر خوب برای کاربران اکس باکس آن که، نیازی نیست برای تجربه ی یک نسخه از تکن صبر کنند.

در تریلر به نمایش در آمده شاهد مبارزه ی کاراکتر عنوان استریت فایتر Akuma با پیشروی تکن یعنی Heihachi Mishima بودیم. این مبارزه شامل صحنه های سینمایی فراوان و همچنین مبارزات یک پارچه می شد. علاوه بر این شاهد حضور Akuma در تکن 7 براساس معرفی این شخصیت در سال 2015 هستیم.

بازی Tekken Tag Torunament 2 در این هفته و از طریق قابلیت Bckward Compatibility، به صورت رایگان در اختیار دارندگان اشتراک گلد اکس باکس قرار خواهد گرفت. در همین راستا بازی تکن 7 برای کنسول پی اس 4 نیز معرفی شد اما باندی نامکو هیچ تاریخ انتشاری را برای عزضه ی آن اعلام نکرد. همچنین در حال حاظر هیچ قابلیت کراس پلی ای از سوی باندی نامکو تایید نشده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی