ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت دوم State of Decay بالاخره معرفی شد [تماشا کنید]

دد رایزینگ 4 تنها عنوان زامبی محور کنفرانس مایکروسافت نبود. پس از شایعات فراوان، سرانجام ردموندی ها در رویداد E3 خود از قسمت دوم بازی سوم شخص State of Decay رونمایی کردند. این عنوان که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۶

دد رایزینگ 4 تنها عنوان زامبی محور کنفرانس مایکروسافت نبود. پس از شایعات فراوان، سرانجام ردموندی ها در رویداد E3 خود از قسمت دوم بازی سوم شخص State of Decay رونمایی کردند. این عنوان که بار دیگر مسئولیت ساختش را استودیو Undead Labs برعهده گرفته، در تاریخی نامعلوم سال 2017 برای اکس باکس وان و ویندوز 10 انتشار می یابد.

براساس اطلاعات به دست آمده، بازی بار دیگر در منطقه Trumball Valley اتفاق افتاده و شامل بخش Co-Op هم هست. بد نیست بدانید قسمت اول فرنچایز State of Decay که سال 2013 برای اکس باکس 360 و رایانه های شخصی انتشار یافت، توانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد.

سال گذشته هم شاهد انتشار بازی برای اکس باکس وان بودیم. می توانید تریلر معرفی State of Decay 2 که با نام «هیچ کس تنها زنده نمی ماند» پخش شد را در ادامه مشاهده کنید. هنوز اطلاعات زیادی از بازی به انتشار نرسیده و به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک شاهد جزییات بیشتری از این عنوان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی