ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نامه ساتیا نادلا به کارمندان مایکروسافت در خصوص خرید لینکداین

دقایقی پیش خبر دادیم که شرکت مایکروسافت، دست به خرید «لینکداین» با قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار زده است. در همین راستا، «ساتیا نادلا» مدیر عامل مایکروسافت نامه ای را برای کارمندان شرکت خود ارسال کرده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۹

دقایقی پیش خبر دادیم که شرکت مایکروسافت، دست به خرید «لینکداین» با قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار زده است. در همین راستا، «ساتیا نادلا» مدیر عامل مایکروسافت نامه ای را برای کارمندان شرکت خود ارسال کرده که در ادامه می توانید آن را مطالعه کنید.

تیم،

هیجان زده هستم که امروز مایکروسافت خبر خرید لینکداین را با شما در میان می گذارد. می توانید ببینید که چگونه «جف واینر»، مدیر عامل لینکداین و من، موقعیت های پیش رو را تجسم می کنیم.

در این داد و ستد، حرفه ای ترین سیستم ابری جهان با شبکه ای از حرفه ای ترین افراد یکپارچه می شود. مدت هاست که در حال یادگیری در خصوص لینکداین هستم، جدا از اینکه چگونه شبکه ها می توانند سرویس های ابری را متحول کنند. برایم بدیهی است که تیم لینکداین یک تجارت بی نظیر را پرورش داده و حالا شبکه ای متشکل از ۴۳۳ میلیون کاربر حرفه ای دارد.

از آنجایی که این بزرگترین خرید مایکروسافت پس از روی کار آمدن من است، می خواهم اندکی در مورد نحوه خریدن شرکت های دیگر از سوی مایکروسافت توضیح دهم. برای شروع، این مورد را در نظر می گیرم که آیا یک دارایی می تواند موقعیت های تازه ای برایمان فراهم کند - به طور مشخص، آیا وضعیت درآمدی ما را بهبود خواهد بخشید؟ آیا این دارایی از تکنولوژی های روز بهره می برد؟ و در نهایت اینکه آیا این دارایی با هسته اصلی تجارت و اهداف ما هم تراز است؟

پاسخ به تمام این سوالات در خصوص LinkedIn، مثبت است. ما هر دو یک هدف مشخص داریم و می خواهیم افراد و شرکت ها را توانمندتر کنیم. در کنار رشدمان در آفیس ۳۶۵، خرید لینکداین می تواند کلیدی باشد بر بلندپروازی های بزرگمان در زمینه کسب و کارها. در موردش فکر کنید:  مردم چگونه شغل پیدا می کنند، مهارت به دست می آورد، می فروشند، بازاریابی می کنند و کارهایشان را انجام می دهند و در نهایت به موفقیت می رسند. این ها مستلزم حضور در شبکه ای حرفه ای است. در این شبکه پرجنب و جوش، افراد مقالاتی را در فیدخبری به اشتراک می گذارند که در مورد آنها مهارت دارند و به شما که با آفیس ۳۶۵ کار می کنید، پیشنهاد می شود که یک شخص حرفه ای در همین زمینه می تواند به کمکتان بیاید و کاری که می خواهید را تکمیل کند. این تجربیات در گذر زمان بیشتر هوشمند و دلنشین می شوند. در این بین، موقعیت های تازه ای برای هر دو شرکت ایجاد خواهد شد تا با سیستم اشتراکی به اهداف خود برسند.

من و جف باور داریم که اکنون می توان شاهد رشد بسیار سریع کاربران لینکداین بود. در حقیقت، زمانی که با «رید هافمن»، موسس لینکداین صحبت می کرد، او گفت که گویی این شبکه دوباره از نو تاسیس شده و حالا می تواند با سرعت بیشتری به سوی ماموریتی که ۱۳ سال پیش آن را برای خود مجسم کرده، گام بردارد.

این موقعیت برای آفیس ۳۶۵ و Microsoft Dynamics نیز به همین شکل وجود دارد. در دهه گذشته، آفیس را از چند ابزار بهره وری به یک مجموعه تحت فضای ابری و به شکل فرا-پلتفرمی درآوردیم. این تلاش، قدمی دیگر است تا آفیس ۳۶۵ و Microsoft Dynamics را به شبکه ای از حرفه ای ترین افراد متصل کند. به طور کلی می توانیم راه هایی را ایجاد کنیم که توسط آنها، افراد حرفه ای توانمندی بالاتری به دست آورند. در همان حال، فروش، بازاریابی و استعداد یابی را متحول می کنیم. نمی توانم صبر کنم تا زمانی که این داد و ستد کاملاً نهایی شود و  ببینم که تیم های ما قصد رو کردن چه ابداعاتی را دارند. انتظار داریم این قرارداد تا پایان سال جاری میلادی نهایی شود.

بخش عمده ای از اهمیت این داد و ستد به افزایش روند رشد شبکه لینکداین مربوط می شود. این شرکت استقلال خود را حفظ خواهد کرد و فرهنگ کاری پویایش در آن باقی می ماند. جف همچنان مدیر عامل اجرایی لینکداین خواهد بود. او مستقیماً به من گزارش داده و به تیم مدیران ارشد مایکروسافت می پیوندد. در اصل از جف خواسته ام این شرکت را به گونه ای مدیریت کند که معیارهای کارایی، به موفقیت کلی مجموعه بیافزاید. از آنجا به بعد، اوست که تصمیم می گیرد چه مواردی باید به این مجموعه اضافه شود. این روند را برگزیده ایم تا تیم لینکداین همچنان با تمرکز به کار خود ادامه داده و تا زمان نهایی شدن داد و ستد، ادغام این شبکه حرفه ای با آفیس ۳۶۵ و Dynamics آغاز شود. «کورت دلبن» مسئولیت اصلی ادغام مایکروسافت و لینکداین را بر عهده خواهد داشت.

امروز در مقر اصلی لینکداین در کالیفرنیا هستم و روز خود را با این تیم خواهم گذراند. بعداً یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان مایکروسافت ترتیب خواهم داد که امیدوارم شما هم در آن شرکت کنید.

تا کنون، آنچه در مورد لینکداین فرا گرفته ام این است که چقدر فرهنگ سازمانی ما با هم مشترک است. ما هر دو به سختی در مورد رشد فردی و همچنین جمعی اهمیت می دهیم.

در حالی که من در شمال کالیفرنیا هستم، تیم اکس باکس در جنوب کالیفرنیا و در رویداد E3 در حال به اشتراک گذاشتن ایده هایی تازه برای توانمندسازی گیمرهاست. توصیه می کنم خبرهای آن را از دست ندهید.

در نهایت، اگر در لینکداین نیستید، عضو شوید و کار با آن را آغاز کنید تا موارد بیشتری را در خصوص آن فرا گیرید.

ساتیا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • masoudking
    masoudking | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    شبیه رامبد جوانه?

مطالب پیشنهادی