ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2016، دوشنبه 24 خرداد ساعت 21:00 [خاتمه یافت]

شب گذشته، در حالی که فقط چند دقیقه تا آغاز کنفرانس EA Play باقی مانده بود، طرحی از اکس باکس وان اسلیم لو رفت و بازار شایعات را کمتر از 24 ساعت مانده به مراسم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

شب گذشته، در حالی که فقط چند دقیقه تا آغاز کنفرانس EA Play باقی مانده بود، طرحی از اکس باکس وان اسلیم لو رفت و بازار شایعات را کمتر از 24 ساعت مانده به مراسم یک بار دیگر داغ کرد.

حالا که سونی و نینتندو قصد معرفی کنسول های جدیدشان را در این رویداد و طی کنفرانس های خبری خود ندارند، احتمالا مایکروسافت تنها شرکتی است که سخت افزار خود را به نمایش می گذارد.

بر اساس شایعات و تصویر منتشر شده، اکس باکس وان اسلیم یا هر چه که نام آن باشد، 40 درصد از ورژن اصلی کوچک تر بوده اما طراحی کلی آن تغییر چندانی نکرده و صرفا ظاهر نه چندان ایده آل دستگاه کمی بهبود یافته.

به جز مبحث معرفی کنسول، ویندوز 10 می تواند مبحث مهمی در نمایشگاه امسال باشد. سال پیش که E3 2015 را شاهد بودیم، ویندوز 10 هنوز عرضه نشده بود و سیاست های بخش اکس باکس در قبال آن مشخص نبود.

اما حالا می دانیم که دیگر تقریبا واژه انحصار مفهومی برای کنسول اکس باکس وان ندارد و هر چه برای آن ساخته شود، روی پی سی ویندوز 10 هم عرضه می شود. اما در همین بین گزارش می رسد که فروشگاه ویندوز نزد گیمرها از محبوبیت بسیار اندکی برخوردار بوده و برای مثال بازی Rise of the Tomb Raider تقریبا تمام فروش نسخه پی سی خود را مدیون استیم است.

آیا اسپنسر برنامه ای دارد تا ویندوز 10 به نوعی با استیم تعامل مستقیم داشته باشد و کاربران پی سی بتوانند از این طریق بازی های خود را خریده و اجرا کنند؟

فراموش نکنیم که مایکروسافت یکی از دو کنسول دار برتر بازار است و هنوز توسعه دهندگان شخص ثالث بسیاری تمایل دارند تا عناوین شان را از دریچه مایکروسافت به جهان نشان دهند. شاید بازی جدید راک استار، شاید بازی جدید برادران وارنر و یا هر چیز دیگری که فکرش را کنید محصول این کنفرانس باشد.

گمان های خود را با ما در میان بگذارید، ساعت 21:00 باز خواهیم گشت تا وبلاگ نویسی زنده مراسم را تقریبا همزمان با کنفرانس اپل داشته باشیم.

این صفحه به صورت خودکار به روز رسانی (Refresh) می شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • H.E.S.A.M
    H.E.S.A.M | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    مرسی مایکرو واقعا چیزی کم نزاشت ...

  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    عالیه

  • Geektus
    Geektus | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    زنده نیگاه کنید حالش بیشتره :)

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    این ایکس باکس جدید چه قدر خوبه! ماکرو دمت گرم! ممنون لایو بلاگ!

مطالب پیشنهادی