ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی کارتی Witcher 3 به صورت جداگانه برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر منتشر خواهد شد [تماشا کنید]

بخش کارت بازی عنوان محبوب Witcher 3 The Wild Hunt که با نام Gwent شناخته می شود، به زودی به صورت جداگانه برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۶

بخش کارت بازی عنوان محبوب Witcher 3 The Wild Hunt که با نام Gwent شناخته می شود، به زودی به صورت جداگانه برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد. در طی کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، شرکت CD Projekt Red به صورت رسمی از این پروژه پرده برداری نمود و اعلام کرد نسخه ی بتای آن برای اکس باکس وان و PC در طول نمایشگاه قابل بازی است.

بر اساس گفته های سازندگان در این رویداد، توسعه دهندگان ویچر بازخوردهای بسیار زیادی مبنی بر عرضه نسخه مستقل بازی کارتی در سال های گذشته دریافت کرده اند. در نتیجه آنها پروژه Gwent: The Witcher Card Game را از سال گذشته در دستور کار قرار دادند.

این بازی شامل بخش جذاب و چالش برانگیز چند نفره با قابلیت کراس-پلتفرم بین کنسول های و کامپیوترهای خانگی خواهد بود. علاوه بر این بخش تک نفره آن دارای خط داستانی جدید و مهمی است.

گوئنت در عین حفظ مکانیزم های محبوب این بخش در ویچر 3، از نمای بصری و گرافیکی بهتری بهره می برد که به طور کلی از ابتدا طراحی شده است.

تاریخ عرضه این بازی ماه سپتامبر سال جاری تعیین شده است. تریلر به نمایش درآمده گوئنت را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی