ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید گیم پلی Watch_Dogs 2 روی تجهیزات بازی مانوور می دهد [تماشا کنید]

آیا تاریخ تکرار خواهد شد؟ اگر به خاطر داشته باشید، قسمت اول اساسینز کرید با وجود پتانسیل هایی که داشت خیلی موفق ظاهر نشد. اما یوبی سافت توانست در اساسینز کرید 2 به خوبی ضعف ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۴:۲۰

آیا تاریخ تکرار خواهد شد؟ اگر به خاطر داشته باشید، قسمت اول اساسینز کرید با وجود پتانسیل هایی که داشت خیلی موفق ظاهر نشد. اما یوبی سافت توانست در اساسینز کرید 2 به خوبی ضعف های فرنچایز را پوشانده و شاهکاری به بازار عرضه کند. تریلری که از گیم پلی جدید Watch_Dogs 2 در جریان کنفرانس یوبی سافت دیدیم شاید بدون نقص نباشد، ولی می تواند نوید این را بدهد که با عنوان موفق تری از قسمت اول رو به رو خواهیم بود.

تریلری که فرانسوی ها به نمایش در آوردند، بیشتر روی فلسفه «هک همه چیز» مانوور می داد. بنابراین نمایش بازی پیرامون تجهیزات شخصیت اصلی و توانایی هک او می چرخید. به عنوان نمونه، در قسمتی از تریلر دیدیم که او می تواند ماشینی را هک کرده و از دور کنترل کند. استفاده از دوربین ها هم از دیگر قابلیت های موجود در قسمت دوم واچ داگز به شمار می روند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده و چیزی که تاکنون مشاهده کردیم، به نظر می رسد ماموریت های بازی تنوع بیشتری به خود گرفته اند. زمان خداحافظی با یکنواختی بازی قبلی و مرحله های صرفا اکشن فرا رسیده هست. بنابراین می توانیم انتظار عناصر معمایی بیشتر در بازی را بکشیم. همچنین انیمیشن های پارکور بازی که بیشتر از اساسینز کرید الهام گرفته اند هم رنگ و بوی جدیدی به قسمت دوم واچ داگز بخشیده هست.

البته با تمام این حرف ها، متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات عنوان ابتدایی را در واچ داگز 2 مشاهده کردیم: کنترل وسایل نقلیه. امیدواریم تا زمان انتشار بازی، یوبی سافت فکری به حال این بخش عنوان خود هم بکند. واچ داگز 2 در پانزدهمین روز نوامبر سال جاری (25 آبان) برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر می شود. می توانید تریلر گیم پلی بازی را در ادامه مشاهده کنید.

خوشبختانه یوبیسافت پس از پخش تریلر، پیرامون محتوای انحصاری بازی هم صحبت هایی کرد و در حرکتی کاملا قابل پیشبینی گفت دارندگان پلی استیشن 4 می توانند بسته های الحاقی واچ داگز 2 را یک ماه زودتر تجربه کنند. از واژه «قابل پیشبینی» استفاده کردیم، چون آن ها برای واچ داگز 1 هم همین رویه را در پیش گرفته بودند و قرار دادی انحصاری با سونی بستند.

اما می دانید چرا در ابتدا بند بالا «خوشبختانه» را به کار بردیم؟ معمولا خبر این محتوای انحصاری در کنفرانس های شرکت صاحب کنسول اتفاق می افتد. با این وجود می توانیم امیدوار باشیم تا زمانی که سونی در رویداد خود به واچ داگز 2 می پردازد کاهش یابد.

یوبیسافت در پایان گفت فیلم واچ داگز در دست ساخت هست. البته آن ها از دادن اطلاعات بیشتر پیرامون این مسئله خودداری کردند. همان طور که می دانید، این شرکت اواخر سال جاری فیلم اساسینز کرید را روی پرده های سینما دارد؛ فیلمی که نقش اصلی آن را مایکل فسبندر، بازیگر نامزد اسکار، ایفا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza haghani
    reza haghani | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    هنوز هم رانندگیش مسخرست واقعا میفهمی جی تی ای عشقه وقتی اینارو بازی میکنی ?

  • javad
    javad | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    هی تماشا کنید تماشا کنید در نبود لینک?اقا خب چرا باید اینطوری باشه اخه،لینکو خودمون باید بسازیم؟

مطالب پیشنهادی