ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت اپل برای موبایلی با نمایشگر خمیده و یکپارچه

اپل در سال ۲۰۱۱ پتنتی را در اداره ثبت پتنت و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسانده که حکایت از آیفونی با نمایشگر خمیده، به شکل سرتاسری و یکپارچه در کل بدنه دستگاه دارد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اپل در سال ۲۰۱۱ پتنتی را در اداره ثبت پتنت و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسانده که حکایت از آیفونی با نمایشگر خمیده، به شکل سرتاسری و یکپارچه در کل بدنه دستگاه دارد. امروز ولی خبر می رسد که با درخواست ثبت این پتنت موافقت شده و اپل حق امتیاز این طرح را دریافت کرده است.

حالا و با تایید شدن پتنت مورد اشاره، می توان توضیحاتی که در آن ارائه شده را نیز مشاهده کرد. برای مثال، نمایشگر حتی در لبه ها هم جای می گیرد و کلید های کم و زیاد کردن حجم صدا نیز روی آن قرار می گیرند.

در بخش دیگری از پتنت توضیح داده شده که این نمایشگر یکپارچه در پشت دستگاه نیز ادامه پیدا می کند و کاملاً سرتاسری است. در نتیجه کاربر می تواند از آن نیز برای دیدن محتوای مورد نظر خود بهره گیرد.

در تصویر فوق، می توان دید که طرح ایجاد شده در پتنت دربرگیرنده یک اتصال قدیمی ۳۰-پین است که در آیفون های قبلی به کار می رفت. همین مسئله نشان از قدیمی و احتمالاً از رده خارج بودنش می دهد. مشخص نیست که این پتنت به طور کلی راه خود را به موبایل های اپل خواهد گشود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    اپل فقط نقاشيش خوبه.
    تا اينا نقاشيشو بكشن سامسونگ توليدشم كرده و داره ميفروشه ? ?

مطالب پیشنهادی