ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت از بازی ورزشی و جهان باز Steep رونمایی کرد [تماشا کنید]

بیراهه نیست اگر بگوییم کنفرانس یوبیسافت امسال، مثل روند هر سال با سورپرایزهای زیادی همراه بود و توانست بعد از کنفرانس های نه چندان پربار الکترونیک آرتز و بتسدا، اندکی ما را به هیجان آورد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۳:۲۵

بیراهه نیست اگر بگوییم کنفرانس یوبیسافت امسال، مثل روند هر سال با سورپرایزهای زیادی همراه بود و توانست بعد از کنفرانس های نه چندان پربار الکترونیک آرتز و بتسدا، اندکی ما را به هیجان آورد. این ناشر فرانسوی در بخش های پایانی کنفرانس خود از بازی ورزشی و جهان باز (Open-World) جدیدی رونمایی کرد که Steep نام گرفته و قرار است پا در جای سری بازی SSX بگذارد.

گیم پلی Steep را می توان ترکیبی از ورزش های اسکی، اسنوبردینگ روی برف و پرواز با وینگ سوئیت دانست که در جهانی کاملا (واقع در ارتقاعات آلپ) دنبال می شود؛ به هر حال هرچه نباشد این بازی توسط یوبیسافت ساخته می شود ناشر فرانسوی شهرت خاصی در ارائه بازی های جهان باز دارد.

همانند سایر عناوین اخیر یوبیسافت، Steep تا حد زیادی روی قابلیت های آنلاین متمرکز است و می توان با حرکت در محیط، با دیگر بازیکنان برخورد داشت و با آن ها به رقابت پرداخت. ضمناً گیم پلی را می توان علاوه بر دید سوم شخص، از دید اول شخص (به کمک دوربین GoPro) نیز مشاهده نمود.

Steep هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما قرار است در ماه دسامبر پیش روی (برابر با آذر یا دی ماه) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • majid
    majid | ۵ آذر ۱۳۹۵

    عاشق این بازیم

  • reza haghani
    reza haghani | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    به نظرمیاد چیزه خیلی باحالی باشه?

مطالب پیشنهادی