ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران iOS و اندروید بالاخره از یک اپلیکیشن Xbox مناسب برخوردار شدند

مایکروسافت با بروزرسانی اپلیکیشن SmartGlass و تغییر نام آن به اکس باکس، بالاخره قابلیت های اپلیکیشن ویندوز 10 اکس باکس را به پلتفرم های iOS و اندروید آورد. البته نسخه جدید که کاملا با اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت با بروزرسانی اپلیکیشن SmartGlass و تغییر نام آن به اکس باکس، بالاخره قابلیت های اپلیکیشن ویندوز 10 اکس باکس را به پلتفرم های iOS و اندروید آورد. البته نسخه جدید که کاملا با اپلیکیشن ویندوز 10 مشابهت دارد، هنوز هم از داشتن قابلیت استریم بازی ها بی بهره است.

مضاف بر این، اثری از چت های گروهی هم در آن دیده نمی شود. با این حال می توان امیدوار بود که اوضاع در آینده نزدیک دچار تغییر شود. با این اپلیکیشن می توانید به گفتگوی با دوستان خود پرداخته و به اچیومنت های دریافتی تان در بازی ها دسترسی داشته باشید.

New-Xbox-app-for-Android-and-iOS

امکان خرید بازی ها و تبدیل موبایل به یک کیبورد لمسی برای کنسول اکس باکس وان نیز از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن به شمار می رود. نسخه جدید اپ تعامل با فیسبوک را هم به قابلیت هایش اضافه کرده و ضمنا به کاربران این امکان را داده تا مخاطبین مهم خود را از دفترچه تلفن به حساب کاربری شان در اپلیکیشن بیفزایند.

البته طبق نظرات کاربرانی که اپلیکیشن جدید را از گوگل پلی دانلود کرده اند، به نظر می رسد که قابلیت آخری هنوز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. در هر صورت، مایکروسافت ارائه این بروزرسانی را چند ساعت پیش از کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2016 آغاز کرده و آن را به رایگان در اختیار عموم کاربران قرار داده است.

برای دانلود اپلیکیشن جدید می توانید همین حالا به اپ استور و گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farzad37j
    farzad37j | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    خيلي عالي شده.

مطالب پیشنهادی