ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن ساعت iOS 10 از قابلیت آنالیز خواب و حالت تاریک پشتیبانی می کند

روز گذشته اپل در جریان کنفرانس WWDC از iOS 10 و قابلیت های جدید آن پرده برداشت. در میان خیل عظیم قابلیت هایی که دیروز معرفی شد اما، بر خلاف انتظارات به شایعه وجود یک حالت تاریک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

روز گذشته اپل در جریان کنفرانس WWDC از iOS 10 و قابلیت های جدید آن پرده برداشت. در میان خیل عظیم قابلیت هایی که دیروز معرفی شد اما، بر خلاف انتظارات به شایعه وجود یک حالت تاریک (Dark Mode) در این نسخه سیستم عامل هیچ واکنشی نشان داده نشد و تا امروز از حضور یا عدم حضور آن در iOS 10 مطمئن نبودیم. اما با اسکرین شات هایی که امروز از اپلیکیشن ساعت بومی اپل منتشر شده، به نظر می رسد که شایعه حضور حالت تاریک در آخرین نسخه iOS صحت داشته باشد.

در اسکرین شات ها شاهد تم سیاه رنگ بسیار چشم نوازی برای اپلیکیشن ساعت اپل هستیم که کل تب ها و تنظیمات اپلیکیشن را در بر گرفته است. البته ممکن است که این حالت تاریک فقط مختص به اپلیکیشن ساعت باشد، اما شاید این موضوع را بتوان سرنخی برای حضور این تم در بدنه اصلی سیستم عامل iOS در نظر گرفت.

اما فارغ از تم تاریک، اپلیکیشن Clock از قابلیت جدیدی برای آنالیز خواب به نام Bedtime بهره می برد. وقتی که برای اولین بار از آن استفاده می کنید، قابلیت مذکور زمان رفتن به رختخواب، زمانی که قصد برخاستن از خواب را دارید و مدت زمانی که تمایل به استراحت دارید را از شما می پرسد. پس از وارد کردن این اطلاعات، هر زمان که وقت خوابتان در شب فرا رسید شما را با یک یادآور از این موضوع مطلع کرده و فردا صبح در زمان مناسب با یک زنگ هشدار بیدارتان می کند.

اپل معتقد است که این موضوع می تواند کیفیت خواب شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بروزرسانی iOS 10 همراه با قابلیت Bedtime در پاییز سال جاری به دست کاربران محصولات اپل خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    قسمت جالبی بود ولی تو کنفرانس ازش چیزی نگفتن(ترس از این که بگن کپه)! امشب تست می شه!

مطالب پیشنهادی