ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت کوجیما؛ بازی Death Stranding معرفی شد

سال گذشته میلادی بود که خبر جدایی هیدئو کوجیما از کمپانی ژاپنی کونامی به گوش رسید و متوجه شدیم وی دیگر در توسعه هیچ یک از عناوین مربوط به فرنچایز Metal Gear Solid نقشی نخواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۰

سال گذشته میلادی بود که خبر جدایی هیدئو کوجیما از کمپانی ژاپنی کونامی به گوش رسید و متوجه شدیم وی دیگر در توسعه هیچ یک از عناوین مربوط به فرنچایز Metal Gear Solid نقشی نخواهد داشت. اندکی بعد، کوجیما خبر از همکاری مجدد با سونی داد و اعلام نمود اولین بازی استودیوی Kojima Production به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه شده و مدتی بعد، دسترس پی سی گیمرها قرار خواهد گرفت.

کوجیما طی کنفرانس E3 سونی، به طرزی شکوهمندانه وارد صحنه شد و با گفتن جمله «من بازگشتم»، حضار را به وجد آورد. اندکی بعد با نمایش تیزری کوتاه، متوجه شدیم که بازی جدید وی، Death Stranding نام گرفته و نورمن ریداس، بازیگر شهیر سریال The Walking Dead، در نقش پروتاگونیست آن ظاهر خواهد شد.

حقیقت امر اینست که اگرچه شاهد نمایشی کوتاه از Death Stranding بودیم، اما هیچ اطلاعاتی از تیزر بازی نمی توان دریافت کرد و صرفاً لحظاتی در بهت و حیرت فرو رفتیم. ضمناً تاریخ عرضه بازی هم کماکان مشخص نشده اما احتمالاً در سال 2017، شاهد عرضه آن روی پلتفرم نسل هشتمی پلی استیشن 4 خواهیم بود. پیشنهاد می کنیم تریلر زیبای Death Stranding را از طریق این لینک مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amin kashani
    amin kashani | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    تشکر از لینک یوتیوب! می خواستیم از یوتیوب ببینیم که نمیومدیم دیجیاتو خبر بخونیم! میرفتیم گیم اسپات با چیلتر شکن

    • شایان ضیایی
      شایان ضیایی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

      همانطور که مطمئنا دیدید، تریلر تمام بازی های معرفی شده در E3 2016 تا به این لحظه در سایت قرار گرفته، اما متاسفانه به دلایلی، امکان قرار دادن تیزر این بازی روی سایت دیجیاتو یا آپارات وجود نداشت.

مطالب پیشنهادی