ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توسعه بازی Spider-Man به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 تایید شد [تماشا کنید]

برای مدتی بازی های مرد عنکبوتی روی بورس بوده و در اوج اکران فیلم های سینمایی ابتدایی، به محبوبیت بالایی دست یافتند. در این میان بعضا شاهد بازی های بزرگ، با خلاقیت بالا و گیم ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۷:۰۴

برای مدتی بازی های مرد عنکبوتی روی بورس بوده و در اوج اکران فیلم های سینمایی ابتدایی، به محبوبیت بالایی دست یافتند. در این میان بعضا شاهد بازی های بزرگ، با خلاقیت بالا و گیم پلی مناسب بودیم که توانست انتشار چند عنوان Amazing Spider Man در سال های اخیر را تحت شعاع قرار دهد. اما آخرین بازی  اسپایدر من تقریبا نتوانست به موفقیتی چشمگیر دست یابد و صرفا از آن به عنوان یک بازی همراه فیلم سینمایی یاد می شد.

چند سالی از آخرین باری که مرد عنکبوتی در قالب گیم به خانه های مردم آمده می گذرد، اما به زودی دوباره شاهد پرواز مرد عنکبوتی بر فراز شهر خواهیم بود. این بار شرکت Insomniac Games که دو سال پیش عنوان Sunset Overdrive را انحصارا برای اکس باکس وان ساخت، بار دیگر به آغوش سونی بازگشته و بازی جدیدی با محوریت مرد عنکبوتی را برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد نمود.

در طی کنفرانس اختصاصی سونی در نمایشگاه E3 از این بازی پرده برداری شد تا در آن «کنترل پیتر پارکر با تجربه ای را به دست بگیریم که به استاد مبارزه با خلاف تبدیل شده است». هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار اسپایدر من جدید مشخص نشده است، اما تریلر کوتاهی از آن به نمایش در آمد که در ادامه می توانید تماشایش کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • benyamin
    benyamin | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    سلام. زیر موضوع نوشتین تماشا کنید ولی لینک تریلرش برای من نمیاد فقط برای این مطلب نیست یک هفته ای میشود که تماشا کنید هایتون اینطوریه برای ما.

  • Y.U.F
    Y.U.F | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    لطفا یه سر و سامانی به این برنامه بده دیجیاتو لینکی برای دیدن فیلم ها نمیزارید

مطالب پیشنهادی