ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار Ghost Recon: Wildlands مشخص شد؛ تریلری از بخش Co-Op بازی به نمایش درآمد [تماشا کنید]

همان طور که انتظار می رفت، کمپانی یوبی سافت در جریان کنفرانس E3 خود تریلر جدیدی از عنوان Ghost Recon: Wildlands منتشر کرد؛ ویدیویی که روی جنبه تاکتیکی بازی و بخش Co-Op آن تمرکز ویژه ای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۹

همان طور که انتظار می رفت، کمپانی یوبی سافت در جریان کنفرانس E3 خود تریلر جدیدی از عنوان Ghost Recon: Wildlands منتشر کرد؛ ویدیویی که روی جنبه تاکتیکی بازی و بخش Co-Op آن تمرکز ویژه ای داشت. بر اساس اطلاعات به دست آمده، داستان بازی در بولیوی اتفاق افتاده و پیرامون چهار شخصیت اصلی با نام Ghost می چرخد.

با توجه به تریلر منتشر شده، بازیکن می تواند خود به تنهایی بازی را انجام داده یا با دادن کنترل سه شخصیت دیگر به دوستان خود، ماموریت ها را به اتمام برساند. یوبی سافت قول داده تا شاهد بزرگترین عنوان اکشن ماجراجویی و جهان بازی که تاکنون دیده ایم باشیم؛ جهانی که دست بازیکن را برای پیشروی در مراحل کاملا باز می گذارد.

از مخفی کاری بگیرید تا همه بستگی به خود شما دارند. نکته جالب اینجاست گفته شده در بازی بیش از 60 وسیله نقلیه وجود داشته و بازیکن می تواند در جهان بسیار زیبا و بزرگ بازی به جستجو بپردازد. Ghost Recon Wildlands در 17 مارس سال آینده (27 اسفند 95) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی انتشار می یابد.

توصیه می کنیم نسخه نمایشی زیبای این بازی را از دست ندهید. دیالوگ ها، تغییر نما از پشت شخصیت ها و تاکتیک موجود در مبارزات از نکات برجسته تریلر هستند. برای اطلاعات بیشتر، مسئولیت ساخت Ghost Recon Wildlands را شعبه پاریس یوبی سافت برعهده دارد. Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier هم دست پخت همین استودیو بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza haghani
    reza haghani | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    چقدر خوبه بازیش ?

مطالب پیشنهادی