ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار The Last Guardian بالاخره مشخص شد [تماشا کنید]

باور نمی کنیم، تنها چند ماه تا تجربه The Last Guardian باقی مانده است؛ عنوانی که حدود یک دهه منتظر آن بودیم. در جریان کنفرانس E3 2016 شرکت سونی، سرانجام این کمپانی ژاپنی از تاریخ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۶:۱۸

باور نمی کنیم، تنها چند ماه تا تجربه The Last Guardian باقی مانده است؛ عنوانی که حدود یک دهه منتظر آن بودیم. در جریان کنفرانس E3 2016 شرکت سونی، سرانجام این کمپانی ژاپنی از تاریخ انتشار The Last Guardian پرده برداشت. آن ها که رویداد خود را طوفانی شروع کردند، با پخش تریلری جدید از این بازی اعلام نمودند اثر جدید فامیتو ادا در بیست و پنجم اکتبر سال جاری (4 آبان) برای پلی استیشن 4 منتشر می شود.

برای اطلاعات بیشتر، The Last Guardian داستان پسربچه ای را روایت می کند که بر اساس اتفاقاتی عجیب در یک قلعه زندانی می شود. همین اتفاق مقدمه آشنایی او با موجودی عظیم الجثه و شبیه به سگ به نام تریکو را فراهم می نماید. براساس گفته فامیتو ادا، کارگردان بازی، این عنوان تمرکز زیادی روی رابطه احساسی بین تریکو و پسر بچه خواهد گذاشت. بد نیست بدانید The Last Guardian برای اولین بار سال 2009 معرفی شد.

اما مشکلاتی مانند محدودیت سخت افزاری موجب گشتند تا استودیو سازنده تصمیم بگیرد پروژه ساخت بازی را از پلی استیشن 3 به پلی استیشن 4 منتقل کند. برای اطلاعات بیشتر، فامیتو ادا در گذشته کارگردانی بازی های Shadow of the Colossus و Ico را برعهده داشت . هر دو بازی که برای پلی استیشن 2 انتشار یافتند، جوایز بسیار زیادی را به دست آوردند. تریلر منتشر شده از بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی