ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه دقیق هدست واقعیت مجازی پلی استیشن مشخص شد

سال 2016 سال هدست های واقعیت مجازی است. در این سال دیدیم که چگونه دنیای واقعیت مجازی، حوزه گیم را به زیر سلطه خود در آورده و شرکت های مختلف سعی بر گسترش آن دارند. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۶:۴۱

سال 2016 سال هدست های واقعیت مجازی است. در این سال دیدیم که چگونه دنیای واقعیت مجازی، حوزه گیم را به زیر سلطه خود در آورده و شرکت های مختلف سعی بر گسترش آن دارند. شاید حالا زمان مناسب برای خرید یکی از این هدست ها نباشد، اما دیگر چیزی تا زمان موعود باقی نمانده است.

با وجود تلاش های بسیار زیاد شرکت هایی مثل Oculus و HTC به نظر می رسد سونی به لطف سخت افزار کنسول خود، یعنی پلی استیشن 4 به راحتی می تواند نبض بازار بازی های واقعیت مجازی را به دست بگیرد. در شب اول نمایشگاه E3 2016 بتسدا از یکی دو عنوان بزرگ برای هدست HTC پرده برداری کرد، اما سونی امشب با توپ کاملا پر پا به میدان گذاشت.

در طی مراسم اختصاصی کمپانی سونی،  علاوه بر مشخص شدن قیمت دقیق و تاریخ عرضه PS VR، چندین عنوان بزرگ و متنوع به نمایش در آمدند. هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در تاریخ 13 اکتبر (22 مهر) با قیمت 399 دلار روانه بازار می شود.

از بازی های معرفی شده می توان به Resident Evil Horizon ساخته جدید کپکام، یکی از ماموریت های استار وارز بتلفرانت به اسم X-Wing و نسخه های اختصاصی فاینال فانتزی XV و بتمن آرخام اشاره کرد. سونی وعده داده که تا پایان سال جاری میلادی نزدیک به 50 عنوان مختلف برای پلی استیشن VR در دسترس قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی