ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سه قسمت ابتدایی فرنچایز محبوب Crash Bandicoot برای پلی استیشن 4 بازسازی می شوند [تماشا کنید]

پخش شدن موسیقی نوستالژیک کراش بندیکوت و حضور شاون لیدن در استیج کنفرانس E3 2016 سونی، نفس خیلی ها را در سینه حبس کرد. با وجود این که به نظر می رسید زمان رونمایی از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۷:۰۷

پخش شدن موسیقی نوستالژیک کراش بندیکوت و حضور شاون لیدن در استیج کنفرانس E3 2016 سونی، نفس خیلی ها را در سینه حبس کرد. با وجود این که به نظر می رسید زمان رونمایی از ماجراجویی بعدی این موجود دوست داشتی رسیده است، اما متاسفانه این اتفاق نیفتادد و جای آن، سونی از نسخه بازسازی شده سه قسمت ابتدایی فرنچایز کراش با نام های Crash Bandicoot 2 ،Crash Bandicoot و Crash Bandicoot: Warped برای پلی استیشن 4 پرده برداشت.

هنوز تاریخ دقیقی پیرامون انتشار این عناوین به دست نرسیده و نمی دانیم تا چه میزان باید شاهد تغییرات گرافیکی باشیم. البته ریمستر سه نسخه ابتدایی کراش تنها خبر گفته شده از این فرنچایز در کنفرانس E3 2016 سونی نبود. این کمپانی تریلری از قسمت جدید اسکایلندرز با پسوند Imaginators هم منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت کراش با مدل سازی بروزتر و حرکات قدیمی اش بودیم. نکته جالب اینجاست این کاراکتر در انحصار نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 بازی خواهد بود. قسمت بعدی اسکایلندرز شانزدهم (25 مهر)  اکتبر سال جاری انتشار می یابد.

با توجه به این که به نظر می رسد بازسازی سه قسمت ابتدایی بازی را خود اکتیویژن برعهده دارد، می توانیم نتیجه بگیریم که حقوق ساخت بازی هنوز در اختیار این شرکت است. اما بیایید کمی خوش بین باشیم، انتشار ریمستر کراش برای پلی استیشن 4 خود باعث آشنایی بیشتر بازیکن های جدید با آن و زنده شدن خاطرات قدیمی می شود. بنابراین سونی با خیال راحت تری ریبوت این بازی را برای پلتفرم خود منتشر می کند و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد. تریلر پخش شده از حضور کراش در قسمت جدید اسکایلندرز را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    تنها بازی های کراش که خوب بود همین سری هایی بودند که ناتی داگ ساخته بود .... بازی های بعدی که امتیازش رو به شرکت های دیگه فروخت هیچوقت اون حسی که تو کراش های اولیه بودند رو نداشت ... امیدوارم به بهانه گرافیک نیان حس اون بازی ها رو خراب کنند ...

مطالب پیشنهادی