ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه افزونه آفیس آنلاین در مرورگر Edge با بیلد اخیر ویندوز 10

کمپانی مایکروسافت امروز خبر از عرضه بیلد جدید سیستم عامل ویندوز 10 روی پلتفرم های پی سی و موبایل و برای آن دسته از افرادی که در برنامه Windows Insider مشارکت می کنند داد. آپدیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

کمپانی مایکروسافت امروز خبر از عرضه بیلد جدید سیستم عامل ویندوز 10 روی پلتفرم های پی سی و موبایل و برای آن دسته از افرادی که در برنامه Windows Insider مشارکت می کنند داد. آپدیت جدید ویندوز 10، بیلد شماره 14366 برای پی سی و بیلد شماره 14364 برای موبایل به شمار رفته و آخرین نسخه بعد از بیلد 14361 که هفته پیش در دسترس قرار گرفت به حساب می آید.

«دانا سرکار» (Dona Sarkar)، یکی از مهندسین مایکروسافت در تیم ویندوز، اخیراً در بلاگ این کمپانی نوشته که با عرضه نسخه جدید، مایکروسافت رسماً روی توسعه و عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 تمرکز کرده است. بد نیست بدانید که به صورت معمول، «گیب آول» (Gabe Aul) مسئولیت انتشار آخرین اخبار مربوط به بیلدهای ویندوز 10 اینسایدر را برعهده داشت اما وی اخیراً از کار خود کناره گیری کرد. تمرکز مایکروسافت بر توسعه آپدیت رداستون را می توان توضیحی منطقی برای عدم اضافه شدن قابلیت هایی جدید به بیلد اخیر ویندوز 10 دانست.

روی پلتفرم پی سی، یکی از بزرگترین تغییرات ایجاد شده در بیلد جدید، افزونه آفیس است که به مرورگر پیش فرض ویندوز 10، یعنی Edge اضافه شده است و امکان مشاهده، ادیت و ساخت فایل ها از طریق مرورگر را فراهم می آورد. ضمناً به لطف ادغام OneDrive و OneDrive for Business از این پس می توان به سرعت به آخرین فایل های مورد استفاده قرار گرفته دسترسی داشت.

مضاف بر این، هنگامی که مشغول جستجو به کمک دستیار صوتی کورتانا باشید و فایلی با فرمت docx به نمایش در آید، از این پس گزینه ای در منو به چشم خواهد خورد که امکان دسترسی سریع به فولدری که فایل مورد بحث در آن وجود دارد را فراهم می آورد.

طبق معمول، مسلماً مایکروسافت در بیلد جدید خود برخی از مشکلات فعلی ویندوز 10 را نیز برطرف نموده است. برای مثال با بروزرسانی ویندوز استور شاهد کارایی بهتر آن خواهید بود اما از سوی دیگر، بیلد جدید می تواند اپلیکیشن دسکتاپ Converter Preview را از کار بیندازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hadi msh
    hadi msh | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    چرا انقدرتعداد کامنتا پایین اومده!؟

مطالب پیشنهادی