ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش 8 میلیون واحدی موبایل آنر 5X در سراسر جهان

بعد از معرفی موبایل 5A از سوی آنر که یکی از زیرمجموعه های هوآوی به شمار می رود، مدیرعامل این کمپانی، «ژائو مینگ» (Zhao Ming) اعلام نمود که فروش موبایل 5X آنر [بررسی دیجیاتو] تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

بعد از معرفی موبایل 5A از سوی آنر که یکی از زیرمجموعه های هوآوی به شمار می رود، مدیرعامل این کمپانی، «ژائو مینگ» (Zhao Ming) اعلام نمود که فروش موبایل 5X آنر [بررسی دیجیاتو] تا به امروز از مرز 8 میلیون واحد در سراسر جهان عبور کرده است. موبایل 5X آنر ماه اکتبر سال گذشته میلادی در کشور چین عرضه شد و ابتدای سال 2016، راه خود را به خاک ایالات متحده نیز باز کرد. آنر می گوید که انتظار دارد فروش 5X بزودی به 10 میلیون واحد برسد.

همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، موبایل 5X آنر در کانادا با نام Huawei GR5 شناخته می شود، بنابراین مشخص نیست که آیا فروش کشور کانادا نیز در این آمار 8 میلیونی در نظر گرفته شده است یا خیر. هوآوی پیش از این گفته بود که ترجیح می دهد برند اصلی خود را به کانادا ببرد و بنابراین، ساب-برند آنر نام چندان شناخته شده ای در این کشور به حساب نمی آید.

در مقام مقایسه باید گفت که سامسونگ در ماه نخست عرضه موبایل پرچمدار گلکسی اس 7، نزدیک به 10 میلیون واحد از این اسمارت فون را به بازار تزریق کرد. با توجه به این، مطمئناً فروش 8 میلیون واحدی در عرض کمتر از 6 ماه دستاوردی بزرگ برای موبایل 5X آنر به حساب می آید.

این اسمارت فون اقتصادی، بدنه ای فلزی داشته و با مشخصاتی نظیر اسکنر اثر انگشت و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD، تنها 199 الی 249 دلار قیمت گذاری شده است. اما در صورتی که از پس هزینه های 5X بر نمی آیید، هوآوی اخیراً موبایل 5A را نیز معرفی کرده که قیمتی ارزان تر از اسمارت فون های 5X و 4A آنر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • aghil5
    aghil5 | ۲ مهر ۱۳۹۵

    سلام به تیم دیجیاتو
    برای این گوشی در سراسر دنیا تقریا آندروید 6 منتشر شده ولی پس از ماه ها هنوز برای مدل KIW-L21 B140 که در ایران فروخته میشه ارائه نشده، در صورت امکان لطفا پیگیری کنید که آیا برای این بیلد اصلا ارائه خواهد شد یا خیر؟
    ممنون

  • حسین
    حسین | ۵ تیر ۱۳۹۵

    این گوشی عالیه به زودی هم میتوان به اندروید شش ارتقا داد????

  • n.y
    n.y | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    من دارمش،الانم با همین گوشی دارم نظر میدم
    حسگرش خیلی سریع ،کاربردی و عالیه.
    هنگی و اینا داره ولی خب امکاناتش میچربه به عیباش.فقط حیف که otg نداره،حیف...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی