ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تصویر در تصویر برای iOS، پیام های پیش نویس و سینک نوشته ها در آپدیت جدید تلگرام

امروز نسخه 3.10 از تلگرام منتشر شد و چند قابلیت تازه به آن افزوده گشته. این پیام رسان، در بلاگ رسمی اش خبر می دهد که در نسخه جدید کاربران می توانند پیام های پیش نویس ایجاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۲

امروز نسخه 3.10 از تلگرام منتشر شد و چند قابلیت تازه به آن افزوده گشته. این پیام رسان، در بلاگ رسمی اش خبر می دهد که در نسخه جدید کاربران می توانند پیام های پیش نویس ایجاد کرده و بعداً آنها را تکمیل کنند.

80e12629e39d65c6c6

تلگرام در بلاگ رسمی اش در همین باره توضیح می دهد:‌ «پیام هایی که تایپ آنها تمام نشده، در لیست پیام ها با Draft مشخص می شوند و چت هایی که کاربر در آنها پیامی را نوشته اما ارسال نکرده، در بالای لیست پیام ها جای خواهد گرفت. تمام پیام های پیش نویس و ارسال نشده، در بین همه دستگاه ها سینک می شوند. حالا می توانید نوشتن جمله ای را در موبایل خود آغاز کرده و آن را در کامپیوتر کامل کنید.»

Screen Shot 1395-03-26 at 11.54.17-w800

در این بین تلگرام خبر داد که قابلیت تصویر در تصویر را به iOS می آورد. برای مثال کاربر می تواند روی یک ویدیوی یوتوب که برایش ارسال شده کلیک کرده و آن را در یک پنجره مشاهده کند. این قابلیت اکنون صرفاً برای یوتوب و Vimeo فعال است. در این حالت کاربر قادر است ویدیوی مورد نظر را در یک پنجره شناور در هر جای تصویر که می خواهد، جای دهد.

چنین قابلیتی تا کنون صرفا در دسترس کاربران اندروید بود که کلا استفاده کنندگان از آیفون هم می توانند ویدیوهای شناور را در این اپلیکیشن تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    ما ایرانی ها از این قابلیت در اندروید خبر نداشتیم چون یوتیوب فیلتره ?

مطالب پیشنهادی