ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت، تاریخ و محل عرضه وان پلاس 3 اعلام گردید

حتما در جریان هستید که شرکت وان پلاس موبایل های خود را از طریق یک سیستم دعوتنامه ای به خریداران مشتاق عرضه می کند که البته این سیستم ایرادات زیادی دارد و خیلی ها به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۷

حتما در جریان هستید که شرکت وان پلاس موبایل های خود را از طریق یک سیستم دعوتنامه ای به خریداران مشتاق عرضه می کند که البته این سیستم ایرادات زیادی دارد و خیلی ها به همین خاطر نمی توانند محصولات این کمپانی را خریداری نمایند.

حال، تیم وان پلاس تصمیم گرفتند که همزمان با رونمایی از پرچمدار تازه خود تغییراتی را هم در نحوه ارائه محصولاتشان اعمال نمایند و آن را به شکل گسترده تری به بازار عرضه کنند.

به این ترتیب، علاقمندان به محصولات ارزان قیمت و کیفیت بالای وان پلاس می توانند بدون داشتن دعوتنامه هم جدیدترین نسخه از پرچمدار این شرکت را خریداری نمایند.

در مورد عرضه دستگاه هم باید بگوییم که این محصول قطعا در هندوستان عرضه می گردد و در این کشور قیمتی در حدود 420 دلار خواهد داشت که البته این رقم برای نسخه بهره مند از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. حتما تایید خواهید کرد برای موبایلی که از چیپست اسنپدراگون 820 بهره می برد و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی بهره مند از سیستم لرزشگیر اپتیکال را در خود جای داده، این رقم واقعا خوب است.

گفته شده قیمت وان پلاس 3 در دیگر مناطقی که قرار است دستگاه به آن عرضه گردد- شامل آمریکای شمالی، اروپا و آسیا- حدود 399 یورو یا دلار می چرخد و در بریتانیا نیز قیمت برابر با 309 پوند خواهد بود (یا معادل با همین قیمت برای ارزهای دیگر). در صورتی که تمایل داشته باشید این موبایل را به شیوه آنلاین خریداری نمایید از همین امروز چنین امکانی برای شما فراهم است اما خرید آن در فروشگاه ها منوط به تامین دستگاه از سوی شرکت سازنده در مناطق یاد شده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی