ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هزاران نفر از کارمندان کمپانی اریکسون اخراج می شوند

بنابر گزارش های اخیر، کمپانی اریکسون که بیش از هر چیز در زمینه تولید قطعات مخابراتی فعالیت دارد، تصمیم گرفته تا برای جلوگیری از زیان مالی و با هدف کم کردن هزینه های خود، هزاران ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

بنابر گزارش های اخیر، کمپانی اریکسون که بیش از هر چیز در زمینه تولید قطعات مخابراتی فعالیت دارد، تصمیم گرفته تا برای جلوگیری از زیان مالی و با هدف کم کردن هزینه های خود، هزاران نفر از کارمندانش را اخراج نماید. بعد از ارائه گزارش مالی از آخرین سه ماهه سال مالی اخیر که در آوریل به پایان رسید، اریکسون اعلام کرده بود که کاهش درآمد از مناطق اروپا و آمریکای لاتین، نیازمند کم کردن هزینه ها است اما نگفته بود که کاهش هزینه، تا این حد بزرگ خواهد بود.

روزنامه سوئدی «Svenska Dagbladet» در گزارش خود آورده که اریکسون می خواهد بین 3000 الی 4000 نفر از نیرو کاری خود را در فصل تابستان پیش روی اخراج نماید و البته احتمالاً شغل هزاران نفر دیگر نیز در خطر خواهد بود. اریکسون در حال حاضر از پاسخ به این گزارش سر باز زده اما یکبار دیگر تایید نموده که قصد دارد هزینه های خود را در سال 2017 کاهش دهد.

اریکسون در ایمیلی به نشریه مورد بحث گفته که برنامه خود در راستای کاهش هزینه ها را به مرحله اجرا در آورده است اما تا پایان این هدف، زمانی زیادی باقی مانده و لازم است کارهای زیادی انجام شود. کمپانی ساکن استکهلم دلیل این امر را کاهش تقاضا برای پروژه های مربوط به پهنای باند موبایل های هوشمند ذکر کرده است.

اریسکون در بخشی از بیانیه خود آورده: «همانطور که پیش از این در تاریخ 21 آپریل گفته بودیم، در حال ایجاد تغییراتی ساختاری در کمپانی هستیم تا ضمن پیاده سازی استراتژی های خود، راندمان و نرخ رشد را در سراسر کمپانی افزایش دهیم.» اریکسون در حالی با این مسائل مواجه شده است که برترین کمپانی فعال در زمینه زیرساخت های موبایل به حساب می رود.

ضمناً لازم به اشاره است اریکسون در پایان سال گذشته میلادی، 116400 نفر کارمند داشت که بنابر آخرین گزارش مالی کمپانی سوئدی، هم اکنون به 115400 نفر کاهش یافته است؛ اما ظاهراً اریکسون هنوز قصد دارد تعداد بیشتری از نیروی کاری خود را کنار بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سبحان
    سبحان | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    روزی روزگاری با شرکت سونی ترکونده بودن حالا جفتشون مالیدن

مطالب پیشنهادی