ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۶۳ درصد در ۳۰ دقیقه: تکنولوژی Dash Charge برای شارژ سریع وان پلاس ۳

همانگونه که پیشتر گزارش داده ایم، پرچمدار جدید شرکت وان پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، ۶ گیگابایت رم و سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می کند و تنها ۳۹۹ دلار قیمت دارد. اما در کنار این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

همانگونه که پیشتر گزارش داده ایم، پرچمدار جدید شرکت وان پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، ۶ گیگابایت رم و سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می کند و تنها ۳۹۹ دلار قیمت دارد. اما در کنار این مشخصات برتر، برخی ویژگی ها نیز در محصول مورد اشاره وجود دارند که پرداختن به آنها خالی از لطف نیست.

oneplus3dash

یکی از همین ویژگی ها، «Dash Charge» است. این قابلیت در اصل همان تکنولوژی شارژ سریع است که البته از سوی خود وان پلاس بهینه گشته. به این صورت که حالا Dash Charge قادر است باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری وان پلاس ۳ را ظرف نیم ساعت از صفر به ۶۳ درصد برساند.

وان پلاس خبر می دهد که با نیم ساعت شارژ کردن تلفن هوشمند مورد اشاره و رساندن باتری آن به ۶۳ درصد از ظرفیت خود، می توانید تا ۷ ساعت با آن به تماشای ویدیو بنشینید.

AndroidPIT-oneplus-3-7934-w782-w800

شرکت چینی همچنین توضیح می دهد که برای به ارمغان آوردن Dash Charge، از یک مدار الکتریکی بزرگتر بهره گرفته است بدون اینکه این مدار، به باتری دستگاه صدمه ای بزند و یا انتقال الکتریسیته به دستگاه با اختلال رو به رو گردد.

در این میان بیشتر تلفن های هوشمند که به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند، صرفاً در حالتی از این تکنولوژی استفاده می کنند که شما دستگاه را به حال خود رها کرده باشید. اگر به سراغ موبایل خود رفته و اقدام به ثبت ویدیوی 4K کنید، با آن بازی نمایید یا به شکل ساده حتی نمایشگر دستگاه را روشن بگذارید، عملکرد شارژ سریع کاهش پیدا می کند.

وان پلاس اذعان دارد که انجام همه این کار ها همزمان با شارژ سریع دستگاه امکان پذیر است. در این بین شرکت مورد اشاره چند نمودار را هم ارائه داده و محصول جدید خود را با گلکسی S7 و نکسوس 6P مقایسه می کند.

Charging-speed-comparison-while-filming-4K-video

Charging-speed-comparison-while-3D-gaming

Charging-speed-comparison-while-screen-on

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali bni
    ali bni | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    کسی میدونه که DASH تکنولوژی خود وان پلاسه یا مال یه شرکت دیگشت؟

مطالب پیشنهادی