ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ۳ در برابر گلکسی اس ۷ اج، کدامیک سریع تر است؟ [تماشا کنید]

۶ گیگابایت حافظه ی رم وان پلاس ۳ می بایست آن را بدل به یک غول توانمند در زمینه ی مالتی تسک یا همان چند وظیفگی نماید، در همین راستا فردی تصمیم گرفته این پرچمدار ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

۶ گیگابایت حافظه ی رم وان پلاس ۳ می بایست آن را بدل به یک غول توانمند در زمینه ی مالتی تسک یا همان چند وظیفگی نماید، در همین راستا فردی تصمیم گرفته این پرچمدار منحصر به فرد را با یکی از برترین اسمارت فون های مبتنی بر پلتفرم موبایلی گوگل، یعنی گلکسی اس ۷ اج، مقایسه نماید.

لازم است به ذکر این نکته بپردازیم که در قیاس یاد شده از کهکشانی کره ای ها با چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ استفاده گشته، در حالیکه وان پلاس ۳ از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد. تهیه کننده ویدیو تمامی قابلیت های مدیریت انرژی دیوایس ها را خاموش کرده تا شرایطی برابر را پدید آورد و سپس اقدام به اجرای اموری مشابه روی تلفن های هوشمند نموده تا مشخص شود که کدام موبایل سرعت بیشتری دارد و کارایی بهتری را ارائه می نماید.

آیا پرچمدار تازه وارد چینی ها توانسته است بر همتای کره ای خود برتری یابد یا خیر؟ برای آگاهی از پاسخ این پرسش از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئویی که در انتهای این مطلب قرار گرفته است را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱ تیر ۱۳۹۵

    چرا وان پلاس 3 با 6 گیگ رم، بازی ها رو از اول اجرا می کرد؟!!
    چطور میشه آخه؟!

  • Sina M
    Sina M | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

    بابا بی خیال دیگه ... چقدر از برندهای چینی بدگویی میکنید ؟
    بنده گوشی اج 6 پلاس دارم ، تب اس 8.4 دارم ، gear vr و gear s هم دارم ... یعنی از سامسونگ بالا میرم ولی بینهایت برای برندهایی همچون ژیائومی و وان پلاس ارزش قائل هستم ... همین کره ایی ها نیز زمانی در برابر نوکیا و زیمنس حرفی برای گفتن نداشتند ... ولی با رقابت و پا به عرصه نهادن برندهای جدید قیمت و کیفیت رقابتی پیدا کردند . همین خودروهای چینی هزاران حرف و حدیث داشتند ولی در حال حاضر تبدیل به یک گزینه برای خرید شده اند . به عنوان مثال خود بنده از اوایل سال 2014 خودروی چینی وارداتی جیلی اتوماتیک هاچ بک رو خریده ام و تا به امروز با طی مسافتی برابر با 40 هزار کیلومتر تنها 2 بار روغن و یکبار شمع تعویض نمودم و هنوز لنت های ترمز رو تعویض نکردم . این در حالی است که خودروی قبلی بنده سراتو 2010 بود و در 24000 کیلومتر لنت عوض کردم و تا 40 هزار کیلومتر دو بار برای دینام و یک بار برای مشکل سر و صدای کمک خودروی من در تعمیرگاه خوابید ... پس بیاییم منصفانه بنگریم ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی